تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
ایران ۴ - هنگ کنگ ۰

برد راحت و خشم امیر!

تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، به راحتی از سد هنگ کنگ عبور کرد، اما یکی از نکات جالب این بازی عصبانیت امیر قلعه‌نویی از برخی بازیکنان از جمله شجاع خلیل‌زاده بود.

کد خبر: ۱۵۸۶۲۴
۲۲:۱۱ - ۲۵ آبان ۱۴۰۲

برد راحت و خشم امیر!

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری یک طرفه در ورزشگاه آزادی با چهار گل هنگ کنگ را درهم کوبید و اولین بازی‌اش در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را با پیروزی پشت سر گذاشت.

در این بازی، ایران کار سختی نداشت و شاگردان امیر قلعه‌نویی می‌توانستند چند گل دیگر به ثمر برسانند، اما از خودگذشتگی یا پاس‌های آرام و کم‌دقت مانع از نتیجه‌ای پرگل‌تر شد.

سردار آزمون در دقایق ۱۳ و ۱۵ دروازه حریف شرقی را فرو ریخت و دو گل بعدی در دقایق آخر توسط مهدی طارمی و رامین زیبایی با یک ضربه ایستگاهی زیبا به ثمر رسید.

اما یکی از نکات جالب این بازی، خشم امیر قلعه‌نویی از دست برخی شاگردانش از جمله شجاع خلیل‌زاده بود که پس از گل سوم کاملا آشکار شد و او بر سر مدافعش شدیدا فریاد کشید.

به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی از تعداد گل‌ها و بی‌دقتی برخی بازیکنانش راضی نبوده و این واکنش عجیب به همین دلیل رخ داده است.

تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی دوم خود در این مرحله، روز سه‌شنبه ۳۰ آبان در خانه ازبکستان به میدان خواهد رفت. ازبک‌ها در بازی امشب خود سه بر یک در زمین ترکمنستان پیروز شدند اما ایران در گروه پنجم صدرنشین شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی