تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
به ظن ارتباط با حزب‌الله

پلیس آلمان به مراکز اسلامی یورش برد

فارس نوشت: وزارت کشور آلمان اعلام کرد که در راستای بخشی از تحقیقات درباره مرکز اسلامی هامبورگ، ۵۴ مکان مرتبط با این مرکز را در هفت ایالت مورد بازرسی قرار داده است.

کد خبر: ۱۵۸۶۲۰
۱۵:۳۴ - ۲۵ آبان ۱۴۰۲

پلیس آلمان به مراکز اسلامی یورش برد

 

دیدارنیوز: در ادامه حمایت کشور‌های غربی از صهیونیست‌ها، صد‌ها نیروی پلیس آلمان امروز پنجشنبه به ده‌ها مکان که گفته شده با مرکز اسلامی هامبورگ مرتبط است، به ظن ارتباط با حزب‌الله لبنان یورش بردند.

وزارت کشور آلمان اعلام کرد مقام‌های این کشور امروز پنجشنبه ۵۴ مکان مرتبط با مرکز اسلامی هامبورگ (IZH) را در هفت ایالت فدرال مورد بازرسی قرار دادند.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای مدعی شد این مرکز مظنون به اقدام برخلاف نظم قانون اساسی و حمایت از «سازمان تروریستی» حزب‌الله است. آلمان در سال ۲۰۲۰ حزب‌الله لبنان را فهرست موسوم به تروریستی قرار داد و فعالیت‌های آن را در خاک خود ممنوع کرد.

به گزارش «دویچه وله»، در جریان این یورش‌ها که برای به دست آوردن مدارک و شواهد در جهت این ظن که مرکز هامبورگ و گروه‌های وابسته از فعالیت‌های حزب‌الله حمایت می‌کنند، انجام شد، هیچ کسی بازداشت نشد.

همچنین خبرگزاری فرانسه گزارش کرد، این بازرسی‌ها بعد از آن انجام شد که دولت آلمان در پی عملیات «طوفان الاقصی» نیرو‌های مقاومت فلسطین در تاریخ هفت اکتبر، فعالیت‌های حماس و سازمان‌های مرتبط با آن را ممنوع کرد.

«نانسی فایزر» وزیر کشور آلمان در توجیه این حملات مدعی شد: در زمانی که یهودیان زیادی احساس خطر می‌کنند، آلمان پروپاگاندای اسلامی یا تحریک‌های یهودی‌ستیزانه علیه اسرائیل را تحمل نخواهد کرد.

بر پایه این گزارش، عملیات پنجشنبه، مرکز اسلامی هامبورگ و پنج گروه وابسته به آن را در چند ایالت از جمله هامبورگ هدف قرار داد. «اندی گروت» وزیر امور داخلی ایالت هامبورگ با استقبال از آن، گفت معتقد است مرکز اسلامی هامبورگ در آینده نزدیک تعطیل خواهد شد.

آلمان هم مانند سایر کشور‌های غربی از زمان آغاز درگیری‌ها در غزه، بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان این منطقه، بر تداوم حمایت از تل‌آویو و ایستادن در کنار آن تأکید کرده است.

 

 

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی