تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دیوید کامرون به اوکراین سفر کرد

وزیر خارجه جدید انگلیس در اولین سفر خارجی خود در این سمت، در اوکراین با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرد.

کد خبر: ۱۵۸۶۱۶
۱۱:۵۷ - ۲۵ آبان ۱۴۰۲

دیوید کامرون به اوکراین سفر کرد

 

دیدارنیوز: «ولودیمر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین امروز (پنجشنبه) با انتشار پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» از میزبانی «دیوید کامرون» وزیر خارجه جدید انگلیس خبر داد.

او در این پیام نوشت: میزبان دیوید کامرون در اولین سفر او به اوکراین به عنوان وزیر خارجه بریتانیا بودم. ما دیدار خوبی با محوریت تسلیحات برای خط مقدم، تقویت دفاع هوایی و حفاظت از مردم و زیرساخت‌های حیاتی خود داشتیم. از بریتانیا برای حمایتش سپاسگزارم!

کامرون ۵۷ ساله پس از کناره‌گیری در سال ۲۰۱۶ از سمت نخست‌وزیری انگلیس بعد از آن که نتوانست بریتانیا را در اتحادیه اروپا نگه دارد، به خط مقدم سیاسی بازگشته است.

انگلیس در کنار آمریکا و کشور‌های اتحادیه اروپا از آغاز درگیری‌ها در اوکراین، تلاش کرده با حمایت همه‌جانبه از کی‌یف شکستی سنگین بر روسیه تحمیل کند. اخیراً «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس بر ادامه ارسال تسلیحات به اوکراین تاکید کرد.

وی در پیامی در ایکس نوشت: «ما نخستین کشوری بودیم که به کی‌یف تانک ارسال کردیم و بیش از ۱۰ کشور دیگر از ما پیروی کردند. ما نخستین کشوری بودیم که با آموزش خلبانان اوکراینی موافقت کردیم و الان بیش از ۱۰ کشور اقدام مشابه انجام دادند. من به متحدانمان این را می‌گویم، به اوکراین ابزار‌ها را بدهید، آن‌ها کار را تمام می‌کنند».

این ادعا در حالی است که به اذعان کارشناسان و حتی مقام‌های غربی و خود اوکراینی‌ها، کی‌یف نتوانسته در ضدحملات علیه ارتش روسیه به‌رغم در اختیار داشتن تسلیحات و تجهیزات پیشرفته غربی موفق عمل کند و تلفات و خسارات سنگینی را متحمل شده است.

 

 

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی