تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

«رئیسی» فردا در شهرکرد +جزییات برنامه‌ها

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان قرار است در جریان دور دوم سفر‌های استانی خود فردا (پنجشنبه) به استان چهارمحال و بختیاری سفر کند.

کد خبر: ۱۵۸۶۰۷
۱۹:۱۱ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲

«رئیسی» فردا در شهرکرد

دیدارنیوز: ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، فردا در جریان دور دوم سفر‌های استانی خود، به استان چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند.

در این سفر که برخی وزرا و معاونین رئیس جمهور، رئیسی را همراهی می‌کنند، قرار است برخی پروژه‌های مهم عمرانی، اقتصادی و آبرسانی استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شود.

از برنامه‌های رئیس جمهور در بدو ورود به شهرکرد و پس از استقبال توسط مسئولان ارشد استان، می‌توان به استقبال مردمی راس ساعت ۹:۳۰ صبح از چهارراه فردوسی شهرکرد به سمت مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد اشاره کرد. رئیسی همچنین بعد از برنامه استقبال مردمی، در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد، با مردم شریف استان دیدار خواهد کرد و به سخنرانی خواهد پرداخت.

از جمله دیگر برنامه‌های وی می‌توان به افتتاح مجتمع آبرسانی قمربنی‌هاشم (ع) (پروژه بن-بروجن)، آبگیری سد غدیر باباحیدر و افتتاح بیش از ۴۳۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن اشاره کرد، به طور کلی بیش از ۳۰ پروژه مهم و اولویت‌دار همزمان با سفر ریاست جمهوری در استان افتتاح خواهد شد.

رئیس جمهور همچنین در پایان روز خود در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیئت دولت شرکت خواهد کرد و در پایان نیز در نشست خبری با خبرنگاران استان شرکت می‌کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی