تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تنش میان سرخابی‌ها ادامه دارد

پاسخ استقلال به پرسپولیس: چرا ناراحتید؟

علی سامره، سرپرست تیم استقلال در واکنش به اظهارات حسین بادامکی، معاون باشگاه پرسپولیس گفت: فرافکنی و بازی نخ‌نما را تمام کنید! آقایان چرا ناراحتید که بازیکنان و سرمربی استقلال قرارداد خود را کم کرده‌اند؟ البته حق دارند. در تیمشان چیز‌هایی دیدند که از خودگذشتگی اعضای تیم ما برایشان عجیب است.

کد خبر: ۱۵۸۵۸۶
۱۳:۰۲ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲

پاسخ استقلال به پرسپولیس: فرافکنی را تمام کنید!

دیدارنیوز: علی سامره، سرپرست استقلال خطاب به پرسپولیسی‌ها گفت: فرافکنی و بازی نخ‌نما را تمام کنید!

به نقل از رسانه باشگاه استقلال، علی سامره درباره صحبت‌های دیشب حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس روی آنتن زنده برنامه شب‌های فوتبالی در گفت و گویی به نکات مهمی اشاره کرد.

سرپرست استقلال در این باره گفت: دیشب جملات عجیبی از آقای بادامکی شنیدیم. ایشان گفته است چرا پرونده پرسپولیس و سپاهان سریعا بررسی شد و از دو تیم امتیاز کسر شد، اما با اینکه یک ماه است از باشگاه استقلال شکایت کردیم، پرونده این باشگاه بررسی نمی‌شود؟ می‌خواهم در این باره بگویم آقایان فرافکنی را تمام کنید. دوباره نتیجه نگرفتید و اتفاقی داخل باشگاه تان افتاد و باز هم سراغ استقلال آمدید؟ چرا هر وقت نتیجه نمی‌گیرید یاد استقلال می‌افتید؟ این بازی نخ نما را تمام کنید.

سامره ادامه داد: باشگاه استقلال قصد دارد در فضایی آرام و به دور از جنگ رسانه‌ای کار خود را کند، ولی ظاهرا آقایان می‌خواهند آشوب داخلی خود را به سمت استقلال بکشند، اما این بازی تکراری شده و دیگر اثری ندارد. به اعتقاد من این اظهارات دیگر اتهام به استقلال نیست، بلکه توهین به فدراسیون فوتبال است. علنا می‌گویند فدراسیون و کمیته انضباطی در این زمینه کم کاری و قصور کرده اند. چرا نمی‌خواهید بپذیرید استقلال قانون را رعایت کرده؟ چون خودتان این کار را نکرده اید، به دیگران انگ می‌زنید؟ ببخشید استقلال مثل شما هوادار متمول نداشت که پول زیرمیزی بدهد. دروازه بان شما علنا در تلویزیون به این موضوع اعتراف کرد و گفت: مدیران به امید همین آدم که در خارج زندگی می‌کند، به پرسپولیس می‌آیند. اگر ما در استقلال از این کار‌ها بلد بودیم که قرارداد هاشمی نسب و یوسو را ثبت می‌کردیم تا روی نیمکت بنشینند. بلانکو یک ماه در تهران بود، اما به دلیل تمکین استقلال به قانون، نتوانستیم از او استفاده کنیم. اصلا اگر دور زدن سقف را بلد بودیم فصل پیش قایدی و محبی و سیلوا را حفظ می‌کردیم.

سامره در پایان گفت: آقایان چرا ناراحتید که بازیکنان و سرمربی استقلال قرارداد خود را کم کرده اند؟ البته حق دارند. در تیمشان چیز‌هایی دیدند که از خودگذشتگی اعضای تیم ما برایشان عجیب است. اینجا لازم است یک بار دیگر از آقای نکونام و بازیکنان استقلال تشکر کنیم که قرارداد خود را کاهش دادند تا قانون را رعایت کنیم. دیروز هم آرش رضاوند قراردادش را کم کرد و مشغول مذاکره با چند بازیکن دیگر هستیم تا به زودی مشکل ثبتی‌های استقلال هم به پایان برسد.

به نقل از رسانه این باشگاه، باشگاه استقلال انتظار داشت برنامه شب‌های فوتبالی، به همان اندازه که تریبون در اختیار نماینده باشگاه پرسپولیس گذاشت در اختیار نماینده باشگاه استقلال هم بگذارد و مجریان برنامه رعایت بی طرفی کنند، اما این اتفاق نیفتاد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی