تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی اعلام کرد

شب یلدا و چهارشنبه‌سوری هیچ‌گاه تغییر نمی‌کنند

پس از اقدام بحث‌برانگیز شورای عالی انقلاب فرهنگی در تغییر نام شب یلدا و چهارشنبه‌سوری در تقویم، واکنش‌های زیادی در مخالفت با این تغییرات مطرح شد و حالا ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی هم می‌گوید این دو آیین سنتی و ملی ایران هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند.

کد خبر: ۱۵۸۵۷۸
۱۲:۰۱ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲

شب یلدا و چهارشنبه سوری هیچ‌گاه تغییر پیدا نمی‌کند

دیدارنیوز: وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: در جلسه دولت با دستور رئیس‌جمهور ورود شناور‌های تفریحی به کشور آزاد شد و به وزارت صمت دستور داد که مانعی برای این کار وجود نداشته باشد.

عزت‌الله ضرغامی، وزیر گردشگری و میراث فرهنگی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: یلدا و چهارشنبه سوری هیچگاه تغییر پیدا نمی‌کند و تغییرپذیر هم نخواهد بود، از ابتدا بود و تا آخر هم خواهد بود، هم شب یلدا که امسال توسط وزارت میراث ثبت جهانی شد و چهارشنبه سوری نیز که مردم ما علاقه زیادی به آن دارند، باقی خواهد ماند.

وی افزود: آنچه که در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده فلسفه این دو شب را کمی توضیح داده است و چیز بدی نیست.

ضرغامی با اشاره به مصوبه نشست امروز هیئت دولت گفت: در جلسه دولت با دستور رئیس‌جمهور ورود شناور‌های تفریحی به کشور آزاد شد و به وزارت صمت دستور داد که مانعی برای این کار وجود نداشته باشد. همین الان سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری دریایی هستند که قرارداد‌هایی برای ورود شناور‌های تفریحی بسته‌اند که کمبود آن بسیار در کشور دیده می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی