تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد

تیراندازی ارتش اسرائیل در زیرزمین بیمارستان شفا

اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که ارتش اسرائیل با ورود به زیرزمین بیمارستان شفا، اقدام به تیراندازی و بمباران کرده‌ است.

کد خبر: ۱۵۸۵۶۴
۰۹:۴۹ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲

ورود ارتش اسرائیل به زیرزمین بیمارستان شفا

دیدارنیوز: وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: ارتش اسرائیل وارد زیرزمین بیمارستان شفا شده است.

اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه، صبح روز چهارشنبه تایید کرد که دامنه عملیات نیرو‌های ارتش اسرائیل به داخل بیمارستان شفاء کشیده شده است.

او به خبرگزاری الجزیره گفت: «آن‌ها اکنون در زیرزمین هستند و آنجا را جستجو می‌کند. آن‌ها به داخل مجتمع وارد شده‌اند و تیراندازی و بمباران می‌کنند.»

پیشتر در ساعات آغازین روز چهارشنبه ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که نیروهایش «عملیاتی دقیق و هدفمندی را علیه حماس در منطقه مشخصی در بیمارستان شفاء انجام می‌دهند.»

سازمان جهانی بهداشت گفته است که حدود ۱۵۰۰ نفر در بیمارستان پناه گرفته‌اند. به گفته این سازمان در حال حاضر در بیمارستان شفاء بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ بیمار بستری، ۲۰۰ تا ۵۰۰ عضو کادر درمان و حدود ۱۵۰۰ آواره وجود دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی