تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

«شی» وارد آمریکا شد

«شی جینپینگ» رئیس‌جمهوری چین برای شرکت در نشست همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه و دیدار با جو بایدن، همتای آمریکایی خود وارد سان فرانسیسکو شد.

کد خبر: ۱۵۸۵۵۸
۰۹:۰۲ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲

شی

دیدارنیوز: «شی جینپینگ» رئیس‌جمهوری چین برای شرکت در نشست همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه (APEC) و دیدار با جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا وارد سان فرانسیسکو شد.

رئیس‌جمهور چین در بدو ورود مورد استقبال «گوین نیوسام» فرماندار کالیفرنیا، «جنت یلن» وزیر خزانه‌داری آمریکا و دیگر نمایندگان آمریکا در فرودگاه بین‌المللی سان فرانسیسکو قرار گرفت.

طبق گزارش روزنامه شینهوا، ملاقات آتی شی و بایدن پس از آن صورت می‌گیرد که سال گذشته میلادی در بالی با یکدیگر ملاقاتی داشتند. طی نشست بالی اندونزی روسای جمهور دو کشور به یک سری از مفاهیم مشترک مهم دسترسی پیدا کردند.

در بحبوحه رویداد‌ها و اتفاقات پیچیده بین‌المللی و درست زمانی که روابط آمریکا و چین در شرایط بحرانی قرار دارد، توجه جهان بر سفر شی به آمریکا متمرکز شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی