تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پس از پیروزی برابر برزیل در جام جهانی زیر ۱۷ سال رخ داد

ایران ۱ - انگلیس ۲؛ این نتیجه باورکردنی نبود!

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان پس از پیروزی تاریخی و خیره‌‍کننده مقابل برزیل امروز (سه‌شنبه) در دقیقه ۹۰ شکست مقابل انگلیس را پذیرفت، اما همچنان شانس صعود دارد و باید به مصاف ضعیف‌ترین تیم جام یعنی کالدونیا برود.

کد خبر: ۱۵۸۵۴۲
۱۷:۳۶ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲

ایران ۱ - انگلیس ۲؛

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم ملی نوجوانان کشورمان بازی برده برابر انگلیس را با شکست عوض کرد.

شاگردان حسین عبدی پس از برد شگفت‌انگیز و تاریخی برابر برزیل در بازی اول خود در جام جهانی، امروز در هوای بارانی جاکارتا (اندونزی) به مصاف حریف قدرتمند خود انگلیس رفتند.

انگلیسی‌‎ها بازی را بهتر و با حملات پرتعداد آغاز کردند اما این تیم ملی ایران بود که در دقیقه ۳۱ با ضربه ابوالفضل زمانی به گل اول رسید و و حریف اروپایی‌اش را غافلگیر کرد.

ایران ۱ - انگلیس ۲؛

در ادامه انگلیس بهتر کار کرد و توسط راسل دنی (۶۳) و اندالا (۹۰) به گل رسید تا ایران دو بر یک نتیجه را واگذار کند.

به این ترتیب، انگلیس در گروه سوم جام جهانی شش امتیازی شد و برزیل که با نه گل کالدونیا را درهم کوبید، با سه امتیاز دوم شد و ایران هم‌امتیاز با برزیل در رده سوم ایستاد. بازی سوم در این گروه کاملا پرهیجان و غیرقابل پیش بینی خواهد بود. ایران دیداری به ظاهر ساده با کالدونیا خواهد داشت و انتظار می‌رود به بردی پرگل دست یابد، انگلیس صدرنشین با برزیل دیدار می‌کند.

ایران ۱ - انگلیس ۲؛ این نتیجه باورکردنی نبود!

شاگردان عبدی تا همین جا هم برابر دو تیم پرقدرت و پرافتخار جام عالی کار کرده‌اند و به نتایج بهتر در اندونزی فکر می‌کنند.

ایران ۱ - انگلیس ۲؛

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی