تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
اخبار استان ایلام:

استاندار از پیشرفت ۲۳ درصدی سد «سیکان» خبر داد

استاندار ایلام با بیان اینکه سد مخزنی سیکان ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این پروژه باید با شتاب بیشتری دنبال شود.

کد خبر: ۱۵۸۵۲۲
۱۲:۱۰ - ۳۰ آذر ۱۴۰۲

استاندار از پیشرفت ۲۳ درصدی سد «سیکان» خبر داد

 

دیدارنیوز ـ استان ایلام: «حسن بهرام‌نیا» امروز سه‌شنبه ۲۳ آبان در سفر به دره‌شهر و در بازدید از سد مخزنی سیکان، اظهار کرد: عملیات اجرایی این سد از تیر ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا امروز از ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی گفت: با بهره برداری از این پروژه، آب مورد نیاز برای مصارف مختلف از جمله شرب، کشاورزی و صنعت در سه شهرستان دره شهر و بدره و آبدانان تأمین خواهد شد.

بهرام نیا ادامه داد: حجم مخزن این سد ۱۵ میلیون متر مکعب است و با پیگیری انجام شده امسال تاکنون ۱۶۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

وی با تأکید بر تسریع در تکمیل این پروژه افزود: براساس جدول زمانبندی شده این پروژه طی ۳۶ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه پیمانکار قبلی صلاحیت لازم را نداشت لذا خلع ید شد و پیمانکار جدید که موسسه بعثت قرارگاه خاتم الانبیاء است کار اجرایی این پروژه را آغاز کرده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه روند اجرایی این پروژه باید با شتاب بیشتری دنبال شود، اضافه کرد: کل اعتبار این پروژه ۱۱۰۰ میلیارد تومان است که تا ۲ هزار میلیارد تومان هم خواهد رسید.

بهرام‌نیا با اشاره به تاثیرگذاری این پروژه در زندگی مردم و به خصوص کشاورزان گفت: بدون شک همراهی مردم در اجرای این پروژه می‌تواند تسریع در تکمیل این طرح را به دنبال داشته باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی