تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
اخبار خراسان رضوی؛ ریشه 85 درصد سرقت‌های یک شهرستان

سرقت‌های افیونی در تربت حیدریه

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه ۸۵ درصد سرقت‌های تربت حیدریه به دلیل اعتیاد به مواد افیونی رخ می‌دهد.

کد خبر: ۱۵۸۵۱۹
۱۱:۲۹ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲

سرقت‌های افیونی در تربت حیدریه

 

دیدارنیوز ـ خراسان شمالی: فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه گفت: ۸۵ درصد سرقت‌ها به دلیل اعتیاد به مواد افیونی رخ می‌دهد و در این رابطه پیشگیری از این بلای خانمان‌سوز نیازمند پیش‌بینی شیوه‌هایی مؤثر برای آگاهی بخشی به شهروندان و هم چنین روش‌های صحیح کنترل و نظارت خانواده‌ها به فرزندان است.

علی‌اکبر کیانی از جمع‌آوری ۸۰ معتاد متجاهر در عملیات ضربتی پلیس و دستگیری ۲۳ عامل توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و افزود: در پی گیری دغدغه‌های مردمی و با بررسی گزارش فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرحله دیگری از طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در تربت‌حیدریه اجرا شد.

وی اظهار کرد: در این عملیات گسترده ۱۲ تیم به طور ضربتی وارد عمل شدند و با پاکسازی مناطق شناسایی شده ۸۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه گفت: متوسط سنی معتادان متجاهر را ۱۸ تا ۴۰ سال اعلام کرد و گفت: بیشتر این افراد دارای سوابق کیفری هستند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی با کنترل و مراقبت‌های پوششی ۲۳ عامل توزیع مواد افیونی را در این عملیات گسترده دستگیر و ۳ کیلو انواع مواد مخدر بسته‌بندی شده آماده توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه عنوان کرد: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سرقتی و ۲ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز نیز کشف شده است.

وی به نقش اعتیاد در ارتکاب جرم اشاره کرد و افزود: برابر واکاوی انجام شده در بررسی این عملیات ضربتی ۸۵ درصد سرقت‌ها به دلیل اعتیاد به مواد افیونی رخ می‌دهد و در این رابطه پیشگیری از این بلای خانمان‌سوز نیازمند پیش‌بینی شیوه‌هایی مؤثر برای آگاهی بخشی به شهروندان و همچنین روش‌های صحیح کنترل و نظارت خانواده‌ها به فرزندان است که می‌تواند جریان عملیات انتظامی و مقابله‌ای برای برخورد با قاچاقچیان و عاملان توزیع مواد مخدر پشتیبانی کند.

کیانی با تشکر از همکاری مردم فهیم تربت‌حیدریه در ارائه گزارش‌های نتیجه بخش به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گفت: متوسط حضور پلیس در درخواست‌های ۱۱۰ مدت ۵ دقیقه است که این زمان در مسیر‌های دور و پر تردد گاهی به ۱۲ دقیقه نیز می‌رسد.

وی از شهروندان خواست نقطه نظرات و پیشنهاد‌های سازنده خود درباره عملکرد و اقدامات پلیسی به دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان تربت‌حیدریه ارائه دهند.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی