تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اخبار خراسان شمالی/ فرمانده انتظامی استان:

باند سرقت آهن آلات ۱۰ میلیارد ریالی در شیروان متلاشی شد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از انهدام باند سرقت آهن آلات پاساژ‌های بزرگ سطح شهر شیروان خبر داد.

کد خبر: ۱۵۸۵۱۷
۱۱:۲۱ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲

  باند سرقت آهن آلات ۱۰ میلیارد ریالی در شیروان متلاشی شد

دیدارنیوز ـ خراسان شمالی: به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت از پاساژ‌های بزرگ سطح شهر، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی شیروان با تلاش ۲۴ ساعته و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند هشت نفر سارق و چهار نفر مالخر را در این رابطه دستگیر کنند، افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد که ارزش آهن آلات سرقت شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار مطهری زاده با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: در پاساژ‌ها و مراکز خرید لازم است تا از نگهبان و وسایل پیشگیرانه از سرقت استفاده شود و انتظاری که از مردم داریم این است که ضمن همکاری با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جمع آوری ۸ معتاد متجاهر در اجرای طرح امنیت محله محور پلیس جاجرم

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم نیز از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز خبر داد و گفت: در این طرح هشت نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند.

سرهنگ رضا قندی بیان کرد: با توجه به درخواست شهروندان و نارضایتی از حضور معتادان در پاتوق ها، جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ رسالت این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح که با حداکثر توان و بهره مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات اجرا شد که هشت خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر از جمله پنج نفر زن و سه نفر دارای سوابق کیفری هستند، جمع آوری و روانه کمپ ترک شدند.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی