تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
اخبار استان سمنان

دستگیری عامل تخریب عمدی خودرو‌های شهروندان سمنانی

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری عامل تخریب ۴ خودروی شهروندان سمنانی در کمترین زمان ممکن خبر داد.

کد خبر: ۱۵۸۵۱۲
۱۱:۰۷ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲

دستگیری عامل تخریب عمدی خودرو‌های شهروندان سمنانی

 

دیدارنیوز ـ استان سمنان: سرهنگ عباس عرب شامگاه ۲۲ آبان در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برابر اعلام شهروندان سمنانی به سامانه ۱۱۰ مبنی‌بر این‌که یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای به سرنشینی چهار نفر با حالت غیرطبیعی و سرعت بسیار سرسام‌آور و خطرناک، اقدام به تخریب چهار خودروی سواری شخصی در یکی از بلوار‌های شهر کردند، شناسایی و دستگیری آن‌ها در دستور کار تیم‌های گشتی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از چند ساعت گشت‌زنی هدفمند، موفق به شناسایی خودروی پژو در بلوار میرزای شیرازی شدند که راننده آن به محض مشاهده پلیس متواری شد و پس از تعقب و مراقبت و بی‌توجهی وی به هشدار‌های ماموران، سرانجام در میدان مشاهیر به دلیل عدم توانایی در کنترل، خودرو از مسیر خارج و در حاشیه خیابان متوقف شد و سرنشینان آن متواری شدند.

سرهنگ عرب از دستگیری راننده متخلف توسط پلیس سمنان خبر داد و افزود: خودرو به پارکینگ و راننده نیز برای بررسی بیشتر موضوع به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تصریح کرد: شکات، شناسایی و پرونده تشکیل شد و تلاش برای دستگیری سایر سرنشینان خودرو همچنان ادامه دارد.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی