تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

درخواست «بایدن» برای محافظت از بیمارستان‌های غزه

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا پس از حملات اسرائیل به اطراف بیمارستان‌های غزه گفته که امید و توقع او این است که شاهد اقدامات آزاردهنده کمتری علیه بیمارستان‌ها باشد و بیمارستان‌ها باید محافظت شوند.

کد خبر: ۱۵۸۴۹۲
۰۹:۰۰ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲

درخواست «بایدن» برای محافظت از بیمارستان‌های غزه

دیدارنیوز: جو بایدن گفت، همزمان با نزدیکی تانک‌های اسرائیل به بیمارستان الشفا که صد‌ها بیمار و مجروح در آن گرفتار هستند، باید از این بیمارستان محافظت کرد.

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا طی مصاحبه با خبرنگاران در کاخ سفید بیان کرد: امید و توقع من این است که شاهد اقدامات آزاردهنده کمتری علیه بیمارستان‌ها باشیم و ما با اسرائیلی‌ها در این خصوص در تماس هستیم.

طبق گزارش الجزیره، وی افزود: همچنین تلاش‌هایی برای توقف این درگیری جهت رسیدگی و آزادی اسرا وجود دارد و مذاکراتی در این راستا با قطری‌ها در حال انجام است؛ بنابراین من تا حدی امیدوار هستم، اما بیمارستان‌ها باید محافظت شوند.

حملات شدید اسرائیل در سی و نهمین روز تجاوز به نوار غزه ادامه دارد که طی آن شمال نوار غزه در معرض حملات شدید قرار گرفته است. در عین حال ارتش اشغالگر به کشته شدن دو سرباز و زخمی شدن تعدادی دیگر در جریان درگیری با مقاومت فلسطین اذعان کرد.

در حالی که ارتش اسرائیل محاصره بیمارستان‌ها را تشدید کرده، اطراف بیمارستان الشفا در شهر غزه که رسماً از کار افتاده همچنان شاهد نبرد‌های شدید است. در غرب غزه، اشغالگران به حملات خشونت آمیز خود به مناطق مختلف باریکه ادامه می‌دهند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی