تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تنش و درگیری در خاورمیانه

ادعای نتانیاهو؛ با آتشی شدیدتر به حزب‌الله پاسخ می‌دهیم

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، مدعی شد که تل‌آویو با آتشی بسیار شدیدتر به حزب‌الله لبنان که به گفته او «دارد با آتش بازی می‌کند»، پاسخ خواهد داد.

کد خبر: ۱۵۸۴۸۵
۲۰:۴۸ - ۲۲ آبان ۱۴۰۲

ادعای نتانیاهو؛ با آتشی شدیدتر به حزب‌الله پاسخ می‌دهیم

دیدارنیوز: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، ضمن هشدار نسبت به گسترش حملات به مرز‌های شمالی کشورش تهدید کرد که تل‌آویو با آتشی بسیار شدیدتر به حزب‌الله لبنان که به گفته او «دارد با آتش بازی می‌کند»، پاسخ خواهد داد.

به نقل از العربیه، آویر جندلمن، سخنگوی نخست‌وزیر اسرائیل، به نقل از نتانیاهو، درباره تشدید تبادل آتش در جنوب لبنان و شمال اسرائیل گفت: «کسانی هستند که معتقدند می‌توانند حملات علیه نیرو‌های ما و غیرنظامیان را گسترش دهند، این بازی با آتش است.»

نتانیاهو، در این‌باره ادعا کرد: «به این پرتاب موشک‌های حزب‌الله بسیار قوی‌تر پاسخ داده خواهد شد، و امنیت را به شمال و جنوب اسرائیل باز می‌گردانیم و حماس را نابود خواهیم کرد.»

بنی گانتز، وزیر دفاع سابق اسرائیل نیز دوشنبه ۲۲ آبان طی اظهاراتی به تشدید جنگ در جبهه‌های شمالی و جنوبی کشورش تهدید کرد.

از زمانی که جنبش «حماس» در ۷ اکتبر حمله غافلگیرانه بی‌سابقه‌ای را به اسرائیل آغاز کرد، تشدید تنش‌ها در مرز جنوبی لبنان میان ارتش اسرائیل و شبه‌نظامیان حزب‌الله همچنان ادامه دارد.

وب سایت خبری «آکسیوس» به نقل از منابع اسرائیلی و آمریکایی، یک‌شنبه ۲۱ آبان، گزارش داد که لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده، به یوآو گالانت، همتای اسرائیلی خود در مورد عملیات نظامی در لبنان هشدار داده است.

وزیر ایالات متحده همچنین از اسرائیل خواسته است از اقداماتی که ممکن است به یک جنگ همه‌جانبه با حزب‌الله منجر شود، اجتناب کند.

آکسیوس، همچنین به نقل از یک منبع اسرائیلی اعلام کرد که دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، نگران تهدید‌های علنی گالانت علیه حزب‌الله است، و معتقد است که این تهدید‌ها تنها به تشدید تنش‌ها منجر خواهد شد.

بنا به گزارش این سایت خبری، گالانت نیز به همتای آمریکایی خود اطلاع داده که حزب‌الله در حال تشدید حملات خود علیه اسرائیل است و به گفته او حزب‌الله لبنان دارد «با آتش بازی می‌کند».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی