تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

بازار خودرو؛ آخرین قیمت پراید، کوییک، پژو و مونتاژی‌ها +جدول

قیمت خودرو امروز دوشنبه، ۲۲ آبان ۱۴۰۲، همانند روز گذشته تغییر چندانی ندارد. اغلب محصولات داخلی و مونتاژی در ثبات کامل به سر می‌برند و در بعضی از مدل‌ها افت و خیز اندکی مشاهده می‌شود.

کد خبر: ۱۵۸۴۷۴
۱۷:۴۶ - ۲۲ آبان ۱۴۰۲

آخرین قیمت پراید، کوییک، پژو و مونتاژی‌ها +جدول

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز، با ثبات گزارش می‌شود. اغلب محصولات در بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی بدون هیچ تغییری، با همان نرخ‌های روز گذشته به معامله می‌رسند؛ اما تعداد انگشت‌شماری از مدل‌های موجود در بازار، نوسان اندکی را تجربه می‌کنند.

بازار خودرو در روز‌هایی که نرخ دلار، کمترین میزان نوسان را نسبت به سایر مواقع دارد، رکود عمیقی را تجربه می‌کند و تقریباً اغلب محصولات، تغییر قیمت چندانی ندارند؛ حتی گاهی اوقات که قیمت یک خودرو دچار نوسان می‌شود، فردای همان روز یا طی مدتی کوتاه، نرخ‌ها به حالت قبلی بازمی‌گردند.

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودرو‌های داخلی از صبح امروز به تبعیت از هفته‌ها و ماه‌های گذشته کار خود را در رکود آغاز کرد. بیشتر محصولات تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته ندارند و نوسان بعضی از مدل‌ها هم حداکثر به ۱۰ میلیون تومان رسید. با این حال همچنان مشتری خاصی در بازار مشاهده نمی‌شود و بیشتر متقاضیان منتظر تحقق وعده وزیر صمت مبنی‌بر ارزانی خودرو هستند.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

کوییک دنده اتوماتیک R، ارزان‌ترین خودرو اتومات موجود در بازار ایران، روز گذشته حدود دو میلیون تومان گران شده بود، امروز هیچ تغییری ندارد و ۴۶۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G که در حال حاضر خودروی رده بالای تولیدی شرکت سایپا به حساب می‌آید، پس از افزایش پنج میلیون تومانی در هفته گذشته، دیگر تغییری نداشته و امروز نیز به تبع شنبه و یک‌شنبه با همان قیمت ۵۸۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس LX TU۵ یکی از معدود سدان‌های محبوب بازار به شمار می‌رود که از ابتدای امروز دچار تغییرات اندکی شد. فروشندگان پژو پارس، خودروی خود را دو میلیون تومان گران‌تر نسبت به روز گذشته، یعنی با نرخ ۶۲۷ میلیون تومان عرضه می‌کنند.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ که پرقدرت‌ترین سدان تولیدی شرکت ایران خودروست، روز گذشته دو میلیون تومان و امروز نیز سه میلیون تومان ارزان شد تا به نرخ ۷۳۷ میلیون تومان برسد.

آخرین قیمت پراید، کوییک، پژو و مونتاژی‌ها +جدول

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت خودرو‌های مونتاژی نیز امروز غالباً ثابت است و تغییر چندانی ندارد.

جک J۴ آپشنال که در بین خودرو‌های مونتاژی به محصولی اقتصادی معروف است، بدون تغییر و با همان قیمت ۷۴۰ میلیون تومان در بازار امروز به فروش گذاشته شد.

آریزو ۵ توربوشارژ جدید از سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو، امروز هیچ تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم ۵ نفره با مدل ۱۴۰۱ از معدود کراس‌اوور‌های مونتاژی بازار است که نسبت به روز گذشته تغییر قیمت دارد. این خودرو از ابتدای روز حدود ۲۰ میلیون تومان ارزان شد و اکنون ارزش آن در بازار به یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است.

هایما ۸S که از جدیدترین خودرو‌های مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود، امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

آخرین قیمت پراید، کوییک، پژو و مونتاژی‌ها +جدول

پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده

بازار خودرو از هفته گذشته و با جدی شدن روند ثبت سفارش و تحویل خودرو‌های وارداتی، رکود سنگینی را تجربه می‌کند. در چنین وضعیتی، هیچ یک از اخبار موجود در حوزه خودرو اعم از گرانی نرخ‌های درب کارخانه خودرو‌های داخلی، نمی‌تواند باعث التهاب بازار شده و تقاضا را افزایش دهد.

البته چنین شرایطی تنها با ثبات نرخ ارز محقق شده و درصورتی که دولت توانایی کنترل آن را از دست بدهد، احتمالاً تغییرات عجیب و غریبی در بازار خودرو نیز به چشم بخورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی