تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
حسین خبیری توضیح داد

شایعه روز؛ سرخ‌ها جریمه شدند یا نشدند؟

پس از نتایج ضعیف پرسپولیس در هفته‌های اخیر و شکست در اصفهان برابر سپاهان شایعات زیادی درباره جریمه ۱۰ درصدی اعضای این تیم در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده، اما حسین خبیری عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نظر دیگری دارد.

کد خبر: ۱۵۸۴۷۱
۱۷:۰۵ - ۲۲ آبان ۱۴۰۲

شایعه روز؛ سرخ‌ها جریمه شدند، یا نشدند؟

دیدارنیوز: نتایج ضعیف چند هفته اخیر پرسپولیس شایعه جریمه قرارداد‌های فصل جاری اعضای تیم را مطرح کرد.

باخت یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان در بازی رفت بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کافی بود تا حاشیه‌های مختلفی از این تیم به بیرون درز پیدا کند.

کسر ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی، پزشکی، تدارکات و رسانه‌ای یکی از اولین اخباری بود که امروز مطرح شد تا احتمال رویارویی دوباره اعضای تیم با مدیریت باشگاه را به همراه داشته باشد.

حسین خبیری ضمن تکذیب هرگونه جریمه از سوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برای اعضای تیم گفت: اصلا جلسه‌ای نداشتیم که بخواهیم درباره این موضوع صحبت کنیم. چنین اتفاقی هم در ذهن ما خطور نکرده است. حمایت کامل از بازیکنان و کادر فنی تیم داریم و مطمئن هستم دوباره کنار هم نتایج لازم را می‌گیریم و این باخت هم فراموش می‌شود.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: بهترین سرمربی را داریم و بهترین بازیکنانی که قهرمانی آورده و هدفی جز قهرمانی ندارند را در اختیار داریم. پس جای هیچ نگرانی نیست.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی