تیتر امروز

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!
«دیدارنیوز» در‌ گفت‌وگو با «مصیب نعیمی» بررسی می‌کند:

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

یک دیپلمات درگفت‌وگو با دیدار معتقد است شاید زمان استقلال کشور فلسطین مشخص نباشد ولی روند آن سرعت بیشتری گرفته است.
نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی مطرح کرد

مخالف براندازی بودم، چطور ردصلاحیت شدم؟

محمدعلی نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه همیشه مخالف براندازی بودم چطور به این بهانه ردصلاحیت شدم؟، گفت: اعتراض می‌کنم، اما امیدی به تایید صلاحیت ندارم.

کد خبر: ۱۵۸۴۴۷
۱۰:۳۴ - ۲۲ آبان ۱۴۰۲

مخالف براندازی بودم، چطور ردصلاحیت شدم؟

دیدارنیوز: عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: طبق قانون تا ۴ روز امکان اعتراض به هیئت نظارت استان وجود دارد که این کار را انجام می‌دهم اگرچه تجربه سال‌های گذشته ثابت کرده که اگر سیاست همان سیاست گذشته و یا شدیدتر از آن باشد امیدی برای تایید و بازگشت ردصلاحیت شدگان وجود ندارد البته استنادی که برای ردصلاحیت بنده به آن اشاره کردند بسیاری آبکی است.

محمدعلی نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، در گفتگو با مُنیبان در توضیح علت رد صلاحیت خود گفت: برای بنده عجیب بود که بند تعهد بالاتر که، مبنی بر التزام عملی به جمهوری اسلامی است را قبول شدم و مشکل نداشتم، اما به استناد بندی که تنها یک ابراز وفاداری است و کافی است که بگویم به قانون اساسی وفادار هستم، ردصلاحیت شدم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: بنده اعتراض خود را نوشتم چرا که هیئت اجرایی باید دلایل خود مبنی بر اینکه طبق چه سندی التزام گفتاری بنده به قانون اساسی احراز نشده را، ارائه کند.

نمازی ضمن تاکید بر التزام خود نسبت به جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: جالب است که بنده همیشه مخالف براندازی بودم و تأکید کردم اصلاحات باید در چارچوب نظام صورت بگیرد و اشکالات برطرف شوند، آن وقت موردی را برای ردصلاحیتم نوشتند که خلاف مرام بنده است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی همچنین خاطرنشان کرد: طبق قانون تا ۴ روز امکان اعتراض به هیئت نظارت استان وجود دارد که این کار را انجام می‌دهم اگر چه تجربه سال‌های گذشته ثابت کرده که اگر سیاست همان سیاست گذشته و یا شدیدتر از آن باشد امیدی برای تایید و بازگشت ردصلاحیت شدگان وجود ندارد البته استنادی که برای ردصلاحیت بنده به آن اشاره کردند بسیاری آبکی است.

نمازی در پایان یادآور شد: نکته پایانی اینکه در انتخابات گذشته صلاحیت بنده توسط شورای نگهبان رد شد نه هیئت اجرایی.

گفتنی است، محمد علی نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، درباره نتایج احراز صلاحیت خود گفته بود: ساعت ۶ و ۳۵ دقیقه بعدازظهر از فرمانداری با بنده تماس گرفتند و گفتند صلاحیتم رد شده است و در مورد اینکه چگونه راه‌نامه ردصلاحیت را دریافت کنم، بنده را راهنمایی کردند. بعد از دریافت علت ردصلاحیت متوجه شدم که به استناد بند ۴ ماده ۳۱ رد صلاحیت شدم.

او افزود: جالب است که صلاحیت بنده در مورد بند ۲ ماده ۳۱ مبنی بر التزام عملی به جمهوری اسلامی مشکلی نداشته و تایید شدم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی