تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
حاشیه جدید برای تیم ملی و سپاهان؟

پاسخ تیم‌ملی به مورایس: حاضریم از دعوت سپاهانی‌ها چشم پوشی کنیم!

پس از اظهارات ژوزه مورایس، سرمربی تیم سپاهان درباره دعوت از هفت بازیکن این تیم به تیم ملی ایران، بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان به این صحبت‌ها پاسخ داد و اعلام کرد: کادر فنی تیم ملی حاضر است از دعوت بازیکنان سپاهان در این اردو چشم پوشی کند و در صورت پذیرفتن این مسئولیت از سوی ایشان، تمامی این چهره‌های شایسته جهت حضور در تمرینات به باشگاه سپاهان ملحق شوند.

کد خبر: ۱۵۸۴۳۴
۰۸:۳۵ - ۲۲ آبان ۱۴۰۲

پاسخ تیم‌ملی به مورایس: حاضریم از دعوت سپاهانی‌ها چشم پوشی کنیم!

دیدارنیوز: بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به ژوزه مورایس سرمربی سپاهان نکاتی را متذکر می‌شود.

به گزارش بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال، ایشان در نشست مطبوعاتی امروز با اشاره به رتبه سپاهان در جدول لیگ اعلام کرده‌اند دعوت از هفت بازیکن سپاهان به تیم ملی باعث به هم خوردن نظم تمرینات سپاهان خواهد شد.

این در حالیست که از یک سو وفق مقررات فیفا بحث دعوت و حضور بازیکنان در اردو و مسابقات تیم ملی از مستند قانونی برخوردار است و از سوی دیگر تشخیص اولویت در مبحث منافع ملی در فوتبال بعهده فدراسیون فوتبال به عنوان متولی اصلی در اتخاذ تصمیم است.

جهت مزید اطلاع، سه بازیکن دعوت شده از تیم سپاهان از جوان‌های خوب و آینده‌دار فوتبال ایران هستند و دعوت از آن‌ها تکریم جوانگرایی باشگاه سپاهان و شخص آقای مورایس بوده است.

همچنین سایر بازیکنان دعوت شده، پیام نیازمند، رامین رضاییان، محمد دانشگر و رضا اسدی پای ثابت اردو‌های ملی بوده‌اند و دعوت از آن‌ها براساس عملکردشان بوده است. ضمن اینکه از سپاهان شهریار مغانلو هم مدنظر کادر فنی بود که با هماهنگی پزشک تیم ملی و صلاحدید این بازیکن و بهبودی هر چه بیشتر در این مقطع از وی دعوت نشد.

با این حال ضمن محترم شمردن دغدغه سرمربی سپاهان، کادر فنی تیم ملی حاضر است از دعوت بازیکنان سپاهان در این اردو چشم پوشی کند و در صورت پذیرفتن این مسئولیت از سوی ایشان، تمامی این چهره‌های شایسته جهت حضور در تمرینات به باشگاه سپاهان ملحق شوند.

به گزارش دیدارنیوز، مورایس در این باره گفته بود: نمی‌دانم چند بازیکن از ما یا بقیه مدعیان به تیم ملی دعوت شده‌اند. ما تیم خودمان را در فاصله دو روز تا بازی بعدی در اختیار نداریم. شرایط سخت شده است. اگر بازیکنان من خوشحال باشند، من هم خوشحال هستم. ما تیم پنجم جدول هستیم، نه تیم اول. آیا از تیم اول هم همین تعداد بازیکن دعوت شده است؟

مطلب مرتبط:

مورایس: فقط از ما و پرسپولیس امتیاز کسر شد!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی