تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جلسات هیات دولت برای بررسی کلیات لایحه بودجه

جلسه هیات دولت امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور در دو نوبت ویژه به صورت فوق العاده برگزار شد و به ادامه بررسی کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ اختصاص داشت.

کد خبر: ۱۵۸۴۲۹
۲۱:۰۶ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲

جلسات فوق‌العاده برای بررسی کلیات لایحه بودجه

دیدارنیوز: محمد مخبر در این جلسه با اشاره به فاجعه انسانی در غزه و جنایات هولناک اسرائیل با مدیریت میدانی نظامیان آمریکا، سکوت مجامع جهانی را موجب شرمساری وجدان بشری خواند و گفت: شهادت بیش از ۱۱ هزار نفر از مردم بی دفاع که عمده آنان کودکان و زنان هستند و حملات هدفمند به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مدارس، مساجد و نقاط امن مصداق بارز جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است که می‌طلبد مسئولان رژیم جنایتکار صهیونیستی و آمریکا به عنوان جنایتکاران جنگی معرفی و محاکمه شوند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو را راهبرد دولت مردمی خواند و از همه اعضای دولت خواست زمینه‌های لازم را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند.

مخبر با بیان اینکه روح حاکم بر لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تلاش برای تراز کردن منابع و مصارف و نیز اشتغالزایی، مهار تورم و کمک به رشد تولید است، اظهار داشت: همه اجزاء بودجه باید در چارچوب جهت گیری‌های کلی و روح حاکم بر اهداف دولت تنظیم شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی