تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
تیم مورایس در اوج، یحیی در بحران

سپاهان ۱ - پرسپولیس ۰؛ اسدی لیگ را داغ کرد!

تیم سپاهان اولین شکست فصل را با شلیک دیدنی رضا اسدی به پرسپولیس تحمیل کرد تا یکی از مدعیان قهرمانی را با بحران مواجه کند. تیم یحیی در هفته‌های اخیر نتایج خوبی در آسیا و لیگ نگرفته و این باخت بیشتر از همه استقلال را در صدر جدول خوشحال کرد که حالا فاصله‌اش با تیم دوم جدول به ۴ امتیاز افزایش یافته است.

کد خبر: ۱۵۸۴۱۴
۱۶:۳۹ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲

سپاهان ۱ - پرسپولیس ۰؛ اسدی لیگ را داغ کرد!

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: در بازی پرهیجان و پرحاشیه، اما کم موقعیت سپاهان و پرسپولیس یک ضربه ایستگاهی نتیجه نهایی را رقم زد. رضا اسدی یکی از بازیکنان موفق لیگ برتر در دقیقه ۶۹ با ضربه‌ای تماشایی و غیرقابل مهار بیرانوند را تسلیم کرد و سه امتیاز مهم و طلایی را به حساب اصفهانی‌ها ریخت.

اما یحیی و تیمش که این فصل از کمبود گل و مهاجم ششدانگ رنج می‌برند، توانی برای رقابت در این بازی نداشتند و آنطرف اوضاع آنقدر متفاوت بود که عیسی آل‌کثیر روی نیمکت ذخیره‌های سپاهان باقی ماند و نیازی به حضورش در میدان نبود! همچنین در دقایق پایانی بازی، گولسیانی به خط حمله سرخپوشان اضافه شد، اما این تاکتیک هم نتیجه نداد و در لحظات پایانی شهاب زاهدی با حرکت مارادونایی (استفاده از دست) کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد!

این اولین باخت این فصل و نخستین شکست پرسپولیس برابر سپاهان در نقش‌جهان پس از ۱۷ سال بود.

گل‌محمدی در روز‌های اخیر باز هم از نقل و انتقالات ضعیف تیمش انتقاد کرد و حالا مشخص می‌شود که پس از سپری شدن یک سوم لیگ، تیم پرسپولیس مشکل گلزنی دارد.

با پیروزی امروز سپاهان، این تیم ۱۵ امتیازی شد و یک بازی کمتر نسبت به استقلال در رده پنجم ایستاد. ذوب‌آهن هم با برتری ۲ بر یک برابر نساجی بحران‌زده به رتبه عجیب دوم رسید و پرسپولیس به جایگاه سوم سقوط کرد.

مطلب مرتبط:

«ال‌کلاسیکو» ایران، تشنه «اکسیر» فوتبال

قلعه‌نویی ۲۰ بازیکن را دعوت کرد؛ پرسپولیس و سپاهان در لیست انتظار

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد و احسان پهلوان.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، شهاب زاهدی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و محمد عمری.

گزارش زنده؛ سپاهان ۰ - پرسپولیس ۰/ پایان نیمه‌اول پرحاشیه!

گزارش زنده؛ سپاهان ۰ - پرسپولیس ۰

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۸: سپاهان بازی را تهاجمی آغاز کرد و شوت خطرناک رامین رضاییان از کنار دروازه بیرانوند نفسگیر به کرنر رفت.

دقیقه ۱۸: حساسیت بازی و انگیزه بازیکنان دو تیم بسیار بالاست و فعلا دو تیم در حال ارزیابی هم هستند.

برخی رسانه‌های فارسی زبان و صفحات شبکه‌های اجتماعی رسانه‌های داخلی با انتشار ویدیوهایی اعلام کردند که هواداران زن کشورمان با وجود داشتن بلیت بازی موفق به ورود به ورزشگاه نقش جهان نشده‌اند. مشکلی که سال‌هاست وجود دارد و به نظر می‌رسد تنها به صورت گزینشی و محدود دختران می‌توانند راهی برخی ورزشگاه‌ها شوند!

گزارش زنده؛ سپاهان ۰ - پرسپولیس ۰/ پایان نیمه‌اول پرحاشیه!

 

دقیقه ۲۱: اعتراض نیمکت پرسپولیس و در صدر آن‌ها افشین پیروانی باعث شد تا موعود بنیادی‌فر داور مسابقه برای لحظاتی این بازی متوقف کند و به صحبت با یحیی گل محمدی مشغول شود.

دقیقه ۲۲: پاس عالی سروش رفیعی به شهاب زاهدی رسید، اما مهاجم پرسپولیس با ضربه پای چپ آرام نتوانست خطر جدی روی دروازه نیازمند ایجاد کند.

دقیقه ۳۲: رامین رضاییان روی ارسال خوب زکی‌پور می‌توانست گل اول بازی را به نام خود کند، اما ضربه سر این بازیکن در چارچوب دروازه بیرانوند نبود.

گزارش زنده؛ سپاهان ۰ - پرسپولیس ۰/ پایان نیمه‌اول پرحاشیه!

گزارش زنده؛ سپاهان ۰ - پرسپولیس ۰/ پایان نیمه‌اول پرحاشیه!

نیمه اول این بازی حساس و پرحاشیه که با اعتراض‌های شدید به داوری همراه بود، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه ۴۹: حمله خطرناک و پرتعداد سپاهان می‌رفت تا گل اول را ثبت کند، اما بیرانوند مقابل شوت سنگین زکی‌پور ایستاد و اجازه نداد دروازه پرسپولیس باز شود.

دقیقه ۵۳: موقعیت خوب برای پرسپولیس، اما رامین رضاییان به موقع در محوطه جریمه حاضر شد و اجازه نداد صادقی دروازه سپاهان را تهدید کند.

دقیقه ۵۷: سپاهان در این لحظات تیم برتر میدان است و شهریار مغانلو مهاجم تیم میزبان بود که در موقعیت عالی قرار گرفت، اما درخشش دوباره بیرانوند مانع از گلزنی تیم مواریس شد. پرسپولیس بازهم در نیمه دوم افت کرده و ممکن است امروز با شکست نقش جهان را ترک کند.

دقیقه ۶۹: گل اول سپاهان! رضا اسدی روی ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه پرسپولیس را فرو ریخت و نکته عجیب عدم واکنش بیرانوند ستاره سرخپوشان در این بازی بود.

 

دقیقه ۹۰: گولسیانی می‌توانست با ضربه سر کار را به تساوی بکشاند، ولی بدشانس بود و توپش از بالای دروازه سپاهان عبور کرد.

دقیقه ۹۰+۷: شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس به دلیل استفاده از دست خود، کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

تیم سپاهان با برتری شیرین مقابل پرسپولیس و البته برد طوفانی در آسیا، بحران هفته‌های اخیر را فراموش کرد و حالا مدعی کسب عنوان در لیگ برتر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی