تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
چمران اعلام کرد

ساخت ۴۳ طبقه هتل روی گسل در ولنجک اشتباه است

مهدی چمران، رییس شوری شهر تهران با اشاره به اینکه ساخت ۴۳ طبقه هتل روی گسل در ولنجک اشتباه است، گفت: ایمن سازی معابر در دستور کار است و مناسب سازی آن باید با قوت و قدرت دنبال شود.

کد خبر: ۱۵۸۳۸۹
۱۰:۴۷ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲

ساخت ۴۳ طبقه هتل روی گسل در ولنجک اشتباه است

دیدارنیوز: رییس شورای شهر تهران گفت: ایمن سازی معابر در دستور کار مدیریت شهری است.

مهدی چمران در حاشیه یکصد و نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اساسنامه سازمان‌ها و شرکت‌ها با یکدیگر متفاوت است، گفت: امروز سه اساسنامه جزو اساسنامه‌های تیپ بررسی و تصویب می‌شود.

وی با بیان اینکه طراحی مترو طراحی پارک کوچک محلی نیست و به زمان پیش از انقلاب باز می‌گردد و مشاور فرانسوی آن را طراحی کرده و بعد از ۴۰ سال به اینجا رسیده است، خاطرنشان کرد: به دلایل خاصی در محدوده نمایشگاه بین المللی تهران، ایستگاه مترو راه اندازی نشده است. ما موافق راه اندازی مترو هستیم، اما یک شبه حاصل نمی‌شود. مترو داخل شهر سال‌های سال است که طراحی شده و ما تنها برنامه را ادامه داده‌ایم.

رئیس شورای شهر تهران افزود: اینکه ما ۲۰ سال منتظر مترو باشیم، مردم در طول این سال‌ها با ترافیک نمایشگاه بین المللی باید چه کنند؟

چمران با اشاره به سفر هیئت چینی به تهران، گفت: بازدید‌های خوبی صورت گرفته، اما هنوز به مرحله قرارداد نهایی نرسیده است. این سفر به منظور خرید دستگاه زباله سوز انجام شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی معابر پیشنهادی بوده که اعضای شورای شهر تهران ارائه کرده‌اند، گفت: ایمن سازی معابر در دستور کار است و مناسب سازی آن باید با قوت و قدرت دنبال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه ۴۳ طبقه ساختن هتل ولنجک و خارج از محدوده و روی گسل بودن اشتباه است، افزود: معاونت شهرسازی در این خصوص پاسخ کامل داده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی