تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
نشست مشترک سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب در ریاض

دیدار رئیسی و اسد؛ ۳ خواسته اصلی باید محقق شود

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در دیدار با بشار اسد، همتای سوری خود گفت: نشست امروز باید بتواند سه خواسته اصلی «قطع فوری بمباران‌ها»، «رفع محاصره» و «توسعه امدادرسانی به غزه» را محقق کند.

کد خبر: ۱۵۸۳۷۲
۱۹:۵۵ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲

رئیسی و اسد

دیدارنیوز: روسای جمهور ایران و سوریه ضمن رایزنی و هماهنگی‌های لازم درباره آخرین وضعیت تحولات میدانی در غزه، توافق داشتند که تنها عامل تعیین‌کننده وضعیت نهایی، قدرت مقاومت است که مقتدرانه به دفاع خود ادامه می‌دهد.

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز (شنبه) در حاشیه نشست مشترک سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب در دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه، ضمن مرور آخرین تحولات فلسطین، بر ضرورت اتخاذ تصمیم عملیاتی و اجرایی در این اجلاس درباره غزه تاکید کرد و قطع فوری بمباران مناطق مسکونی، رفع محاصره غزه و توسعه امدادرسانی به مردم این منطقه را سه خواسته اصلی درباره غزه دانست که نشست امروز ریاض باید بتواند آن را محقق کند.

دو طرف همچنین ضمن رایزنی و هماهنگی‌های لازم درباره آخرین وضعیت تحولات میدانی در غزه، توافق داشتند که تنها عامل تعیین‌کننده وضعیت نهایی، قدرت مقاومت است که مقتدرانه به دفاع خود ادامه می‌دهد.

رئیس جمهور همچنین امدادرسانی و ارسال کمک‌های بشردوستانه برای مردم مظلوم غزه را از جمله مسائل مورد تاکید طرفین برشمرد.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از سخنرانی روشنگرانه و حمایتگرانه رئیسی درباره غزه در این اجلاس، بر ضرورت توقف سریع حملات و آغاز روند امدادرسانی به غزه تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی