تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران

استقلال ۲ - تراکتور ۰؛ همه‌چیز به کام «نکو»!

در نبرد لالیگایی لیگ برتر فوتبال ایران، تیم جواد نکونام به سادگی از سد تراکتور تبریز گذشت تا با خیال راحت به صدرنشینی خود ادامه دهد.

کد خبر: ۱۵۸۳۵۸
۱۷:۰۷ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ استقلال ۲ - تراکتور ۰ +ویدیو

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم استقلال در دیداری برتر نسبت به تراکتور با دو گل به پیروزی رسید تا جایگاهش در صدر جدول لیگ برتر محکم‌تر شود.

در یکی از بازی‌های مهم و حساس هفته دهم لیگ برتر، استقلال در حضور هوادارانش میزبان تبریزی‌ها و تیم خمس بود. آبی‌های تهران در هر دو نیمه گلزنی کردند تا تراکتور دست خالی راهی تبریز شود. سلیمی و بلانکو در دقایق ۲۵ و ۵۰ برای استقلال گلزنی کردند؛ به این ترتیب این تیم با ۲۲ امتیاز به صدر جدول بچسبد.

باتوجه به دیدار سخت و دشوار پرسپولیس در خانه سپاهان، استقلال می‌تواند در پایان این هفته فاصله‌اش را با سرخ‌ها افزایش دهد.

در بازی دیگر امروز، هوادار در آبادان دست به کار بزرگی زد و با دو گل صنعت نفت را شکست داد.

در ادامه گزارش بازی و ویدیوی گل‌های دیدار استقلال و تراکتور را مشاهده می‌کنید.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمد حسین مرادمند، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد آقاجان‌پور، محمد نادری، صفا هادی، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، مهدی شیری، مهدی هاشم‌نژاد و عارف رستمی

سرمربی: پاکو خمس

گزارش زنده؛ استقلال ۲ - تراکتور ۰ +ویدیو

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۵: استقلال نخستین موقعیت جدی بازی را روی دروازه تراکتور خلق کرد که پورحمیدی این توپ را مهار کرد.

دقیقه ۸: روی یک پاس در عمق، محمد نادری می‌توانست با حسینی تک به تک شود، ولی سنگربان آبی‌ها با خروج از دروازه به پشت محوطه جریمه رسید، ولی توپ را خیلی بد دفع کرد. توپ به عارف رستمی رسید و در شرایطی که او دروازه خالی را برابر خودش داشت، ضربه اش را به بدترین شکل ممکن به بیرون زد.

گزارش زنده؛ استقلال ۲ - تراکتور ۰ +ویدیو

دقیقه ۱۷: ارسال عارف رستمی از سمت چپ در تیر دوم نزدیک بود که به مهدی شیری برسد، ولی جلالی با حضور به موقع در آن منطقه، توپ را راخی کرنر کرد. کرنر ارسال خیمنز نیز با ضربه سر صفا هادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: ارسال مهدی پور به روی دروازه با ضربه سر سلیمی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت. پورحمیدی هنگام خروج از دروازه برخوردی با سلیمی داشت که منجر به مصدومیت این بازیکن شد.

دقیقه ۲۴: استقلال یک فرصت طلایی را برای گلزنی از دست داد. پس از اشتباه خیمنز، این گوستاوو بلانکو بود که سعی داشت توپ را به رضاوند برساند، ولی تکل صفا هادی مسیر توپ را کاملا تغییر داد و مهرداد محمدی در موقعیت بسیار بهتری صاحب توپ شد. او قصد داشت تا رضاوند را در یک موقعیت فوق العاده خوب قرار دهد، ولی پاسش کم جان بود و پیش از آنکه رضاوند بخواهد ضربه اش را بزند، عارف آقاسی با یک تکل توپ را راهی کرنر کرد.

گزارش زنده؛ استقلال ۲ - تراکتور ۰ +ویدیو

دقیقه ۲۵: گل اول استقلال! ارسال کرنر مهدی مهدی پور به روی دروازه در تیر یک به ایمان سلیمی رسید و این بازیکن با ضربه سر دروازه تراکتور را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

نیمه اول با برتری تیم استقلال به پایان رسید.

دقیقه ۵۰: گل دوم استقلال! بلانکو مهاجم جدید استقلال گل دوم آبی‌ها را با ضربه سر به ثمر رساند.

دقیقه ۶۱: ارسال کرنر مهدی پور با ضربه سر مهرداد محمدی همراه شد که پورحمیدی این توپ را ناقص دفع کرد و در برگشت نیز روزبه چشمی نتوانست مقابل دروازه از توپ بهره بگیرد.

دقیقه ۶۶: روی پاس حسین زاده، این واگنین بود که پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد، ولی ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹: یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه به مهدی عبدی رسید. او توپ را روی پای چپش آورد و یک ضربه فنی را به سمت دروازه روانه کرد که شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: ارسال امیرحسین حسین زاده با ضربه سر عارف رستمی همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: تراکتور یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد. ارسال امیرحسین حسین زاده که در حالت کاملا نامتعادلی به روی دروازه ارسال شد، به محمد نادری در تیر دوم رسید و او توپ را به مقابل دروازه فرستاد که ضربه قیچی برگردان دیدنی سیامک انصاری با عبور از میان پا‌های سهرابیان به شکل فوق العاده خطرناکی راهی اوت شد.

این دیدار با دو گل به سود استقلال تمام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی