تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

شرکت هرمس، پل صادراتی محصولات شوینده ایرانی به روسیه

در ادامه فعالیت‌های تجاری شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس از زیرمجموعه‌های هلدینگ آفرینش، صادرات محصولات شوینده ایرانی به روسیه آغاز شده است.

کد خبر: ۱۵۸۳۵۱
۱۳:۴۹ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲

شرکت هرمس، پل صادراتی محصولات شوینده ایرانی به روسیه

 

دیدارنیوز ـ گروه اقتصادی: بر اساس اطلاعات موجود، تولیدات مواد شوینده در کشور بیش از نیاز داخلی است و با توجه به وجود تقاضا و بازار مناسب مواد شوینده در منطقه و کیفیت مطلوب این قبیل محصولات، صنعت مواد شوینده می‌تواند به عنوان یکی از صنایع مهم در زمینه صادرات غیرنفتی وارد این میدان تجاری شود. طبق آمار موجود در بهترین حالت در یک‌سال حدود ۵۰۰ میلیون دلار محصولات شوینده، آرایشی و بهداشتی شامل مواد اولیه و محصولات نهایی صادر شده که عمده اقلام صادراتی این محصولات نیز انواع مواد و پودر شوینده بوده است.

در همین راستا دکتر سعید سلیمانی مدیر عامل شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس، از صادرات و عرضه رسمی محصولات بهداشتی اَوه (AVE) در فروشگاه‌های کشور روسیه خبر داد. این موفقیت در نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه و مذاکرات بلندمدت نمایندگان شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس حاصل شده و امکان صادرات و عرضه مستمر دو محصول AVE و Roya در روسیه را به ارمغان آورده است.

دکتر سعید سلیمانی مدیر توسعه و رشد تجارت هرمس گفت: «محصولات اَوه و رویا دو برند بهداشتی موفق از زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ هستند که از این پس در فروشگاه‌های سراسر روسیه عرضه خواهند شد.»

روسیه به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور در همسایگی ایران بازار مناسبی برای صادرات انواع محصولات بهداشتی داخلی به حساب می‌آید. شرکت هرمس امیدوار است صادرات این محصولات به دیگر کشورهای همسایه نیز توسعه یابد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی