تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ترکیب احتمالی استقلال برابر تبریزی‌ها؛ ۲ تغییر برای «نکو»

تیم استقلال امروز (شنبه) در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال میزبان تراکتور است و به کسب سه امتیاز مقابل تبریزی‌ها نیاز دارد.

کد خبر: ۱۵۸۳۳۸
۱۲:۱۲ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲

ترکیب احتمالی استقلال برابر تبریزی‌ها

دیدارنیوز: انتظار می‌رود که بازگشت محمدحسین مرادمند و شاید جعفر سلمانی به جمع نفرات اصلی، تغییرات ترکیب آبی‌های پایتخت باشد.

برای تثبیت صدرنشینی و استفاده حداکثری از نتیجه دیدار اصفهان که اگر به کام آبی‌ها باشد، شاگردان نکونام چاره‌ای جز پیروزی برابر یک رقیب قدیمی ندارند. تراکتور که همواره بازی‌هایش با استقلال جذاب و دیدنی بوده، حریف سرسختی برای این تیم محسوب می‌شود.

استقلال پس از توقف در دیدار برابر شمس آذر، خوش شانس بود که رقبایش یعنی پرسپولیس و سپاهان نیز ناکام بودند، ولی امروز آبی پوشان فرصت تکرار اشتباه ندارند و باید از دیدار سخت و دشوار برابر تراکتور، سربلند بیرون بیایند.

پیش بینی می‌شود که جواد نکونام یک تغییر را به طور قطعی و یک تغییر را با احتمال ۵۰ – ۵۰ نسبت به بازی قبل برابر شمس آذر در ترکیب تیمش ایجاد کند هر چند که نکو نشان داده می‌تواند با تغییرات غافلگیرکننده در چینش و سیستم بازی، حریفان خود را سردرگم کند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر تبریزی‌ها

* حسینی هم در بازی با هوادار و هم جدال برابر شمس آذر، فرصت صدرنشینی در جدول کلین شیت‌ها را از دست داد. هواداران استقلال امیدوارند او فردا قفل دروازه‌اش را بسته نگه دارد و آبی‌ها یک پیروزی شیرین کسب کنند.

* پس از هفته‌ها شاهد حضور مرادمند در کنار آرمین خواهیم بود. محمدحسین که به دلیل دریافت کارت قرمز برابر هوادار نتوانست تیمش را مقابل شمس آذر همراهی کند، به همراه سهرابیان و روزبه چشمی ترکیب سه نفره خط دفاعی را تشکیل می‌دهند.

* در دو پست وینگ بک راست و چپ، کوین یامگا و ابوالفضل جلالی انتخاب‌های نکونام خواهند بود. البته اتفاقات بازی با شمس آذر شانس جعفر سلمانی را برای حضور در ترکیب افزایش داده است. این بازیکن در بخش دفاعی عملکرد بهتری دارد و سمت چپ آبی‌ها، همان ابهامی است که ممکن است با تغییر همراه شود.

* نکونام انتخاب‌های زیادی برای خط میانی ندارد. زبیر نیک نفس مصدوم شده و آبی‌ها باید از مثلث سه نفره خود استفاده کنند. سعید مهری در کنار مهدی مهدی پور بازیکنانی هستند که کمربند خط میانی استقلال را محکم می‌کنند و رضاوند جلوتر از آن‌ها بازی می‌کند.

* به مانند بازی‌های قبلی استقلال، رمضانی و محمدی زوج خط حمله تیم را تشکیل می‌دهند. آرمان سه هفته بسیار خوب را تجربه کرد و دو مرتبه نیز موفق به گلزنی شد و در کنار مهرداد امید‌های اصلی تیم برای فتح دروازه پورحمیدی محسوب می‌شوند.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار برابر تراکتور: سیدحسین حسینی – محمدحسین مرادمند – آرمین سهرابیان – روزبه چشمی – کوین یامگا – ابوالفضل جلالی (جعفر سلمانی) – سعید مهری – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – مهرداد محمدی – آرمان رمضانی

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی