تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تنش و درگیری در خاورمیانه

حمله پهپادی به بندر ایلات؛ اسرائیل خاک سوریه را بمباران کرد

ارتش اسرائیل مدعی شد که در واکنش به حمله پهپادی به بندر ایلات، سازمان مسئول شلیک این پهپاد را در خاک سوریه هدف قرار داده است.

کد خبر: ۱۵۸۳۰۴
۱۱:۰۵ - ۱۹ آبان ۱۴۰۲

اسرائیل

دیدارنیوز: ارتش اسرائیل، روز جمعه ۱۹ آبان در اطلاعیه‌ای کوتاه مدعی شد که در واکنش به حمله پهپادی به بندر ایلات، سازمان مسئول شلیک این پهپاد را در خاک سوریه هدف قرار داده است.

به نقل از العربیه، بنا به این اطلاعیه، در حمله شب گذشته پهپادی به بندر ایلات در جنوب اسرائیل یک مدرسه مورد اصابت قرار گرفت. این اطلاعیه افزوده است که «نظام سوریه مسئولیت کامل هر حمله تروریستی از خاک آن کشور را برعهده دارد.»

ارتش اسرائیل ادعا کرد که هر حمله به خاک خود را با قاطعیت پاسخ خواهد داد. با این حال اطلاعیه نام سازمان شلیک‌کننده پهپاد از خاک سوریه را اعلام نکرد.

افیخای ادرعی، سخنگوی ارتش اسرائیل، شب گذشته در «ایکس» نوشت که یک پهپاد به ساختمانی در شهر جنوبی ایلات اصابت کرده است.

ادرعی اطلاع داد که کارشناسان در حال بررسی قطعات پهپاد مهاجم و جزئیات حمله مذکور هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی