تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
شمشیر پسر اژد‌ها برندگی سابق را ندارد

مهدی نه دلش و نه پاهایش با پورتو نیست!

شب گذشته مهدی طارمی برای چهاردهمین بازی از شروع فصل در ترکیب پورتو قرار گرفت و نتوانست در پیروزی تیمش تاثیر گذار باشد.

کد خبر: ۱۵۸۲۸۹
۱۷:۰۴ - ۰۷ دی ۱۴۰۲

مهدی نه دلش و نه پاهایش با پورتو نیست!

 

دیدارنیوز: از شروع فصل جدید در فوتبال اروپا، کمتر از پنج‌ماه می‌گذرد و در این بین در بسیاری از لیگ‌های بزرگ اروپایی وضعیت ستارگان این فصلشان مشخص شده است. بسیاری از بازیکنان مطرح فوتبال جهان دچار افت شده‌اند که در این بین یکی از ستارگان افت کرده فوتبال اروپا، لژیونر بوشهری تیم ملی ایران مهدی طارمی است.
طارمی که به یکه تازی و پادشاهی در کشور پرتغال عادت کرده بود، در تابستان فصل ۲۰۲۲/۲۳ با پیشنهادات زیادی روبرو شد و حتی در یک قدمی انتقال به آث میلان بود، ولی پس از جنجال‌های فراوان این انتقال صورت نگرفت و در پرتغال ماند. اکنون به نظر می‌رسد خودش انگیزه لازم برای بازی در این کشور ندارد؛ موضوعی که با بررسی عملکردش در پورتو نمایان می‌شود. طارمی از شروع فصل ۲۰۲۲/۲۳ در ۱۴ بازی برای پورتو در تورنمنت‌های مختلف راهی زمین شده و تعداد گل‌هایش از عدد ۳ گذر نکرده و با سه پاس گل وضعیت چندان مطلوبی ندارد.
البته این آمار برای بسیاری از بازیکنان اروپایی قابل دفاع است، اما برای ستاره‌ای که در فصل‌های اخیر همواره از ستارگان فوتبال اروپا بوده، قابل پذیرش نیست.
اولین فصل مهدی در پرتغال با پیراهن ریو آوه به نوعی گذشت که گویا او از سال‌ها قبل در پرتغال بزرگ شده است. ۵ گل و ۱ پاس گل تنها در ۹ بازی به خوبی نشان می‌دهد که او در ریو آوه چه میزان کیفیت داشت که البته این عملکرد پیش زمینه مناسبی برای شروع درخشش او در کشور پرتغال بود.
فصل آغازین مهدی در پورتو قطعا یکی از فصل‌های خاطره‌انگیز او در این تیم بود. مهدی به تازگی راهی تیم اول کشور پرتغال شده بود و کونسیسائو برای بازی دادن به او مردد بود، اما با این حال، او تا نوامبر ۲۰۲۰، نه بازی انجام داده بود که البته در هیچکدام ۹۰ دقیقه به طور کامل حضور نداشت و در این مدت تنها ۲ گل به ثبت رسانده بود. لازم به ذکر است مهدی در پایان فصل ۲۱ گل برای تیمش زد و با ۱۳ پاس گل یک عملکرد فوق‌العاده را در این تیم به جا گذاشت که آغاز دوران او در پورتو بود.

 

 

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی