تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

مافیای فیلترشکن؛ درخواست وزیر از قوه قضائیه درباره اظهارات یک نماینده

پس از اظهارات یک نماینده مجلس درباره مافیای فیلترشکن فروشی، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: از قوه قضائیه و «هیات نظارت بر رفتار نمایندگان» می‌خواهم این ادعای ایشان را بررسی کنند تا معلوم شود چه کسانی پشت مافیای فیلترشکن فروشی پنهان می‌شوند.

کد خبر: ۱۵۸۲۷۶
۱۹:۴۵ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲

مافیای فیلترشکن؛ درخواست وزیر ارتباطات از قوه قضائیه درباره اظهارات یک نماینده

دیدارنیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از قوه قضائیه و هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان درخواست کرد ادعای یک نماینده مجلس را بررسی کنند تا معلوم شود چه کسانی پشت مافیای فیلترشکن فروشی پنهان می‌شوند.

در پی اظهار نظر اخیر یک نماینده مجلس درباره فیلترشکن، عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی اظهار کرد: ایشان و هرکسی که چنین ادعایی را مطرح می‌کند باید مستندات خود را در محکمه ارائه کند.

وی افزود: از قوه قضائیه و «هیات نظارت بر رفتار نمایندگان» می‌خواهم این ادعای ایشان را بررسی کنند تا معلوم شود چه کسانی پشت مافیای فیلترشکن فروشی پنهان می‌شوند. البته که کلید حل مشکل قانونگذاری و دست خود مجلس است.

مطلب مرتبط:

نماینده مجلس: گردش مالی VPN‌ها دست کسانی است که فیلتر می‌کنند!

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی