تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
آرای کمیته اخلاق اعلام شد

یک سال محرومیت برای بازیکن سابق پرسپولیس

با رای کمیته اخلاق، سپهر حیدری، بازیکن سابق تیم پرسپولیس به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. او به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

کد خبر: ۱۵۸۲۵۴
۱۲:۲۲ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲

یک سال محرومیت برای بازیکن سابق پرسپولیس

دیدارنیوز: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امروز (چهارشنبه) آرای خود را ابلاغ کرد.

به نقل از سایت فدراسیون، با اعلام کمیته اخلاق، سپهر حیدری، بازیکن سابق تیم پرسپولیس به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. او به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

همچنین رئوف شکری گرمی به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

گفتنی است، احمد ایمانی به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به شش ماه از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

لازم به توضیح است، حسین حلوائی جلالی به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. جلالی به یک سال از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

مهران کیانی فر نیز به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به یک سال از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

سید محمود سیدنژاد به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. وی به ۲ سال از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

بر همین اساس در صورت درخواست تجدیدنظر خواهی با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده ۶۳ آیین نامه اخلاق، ظرف مدت یک هفته لایحه اعتراضی منضم به رسید پرداخت هزینه دادرسی را به کمیته اخلاق ارسال کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی