تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
میثاقی بابت رای AFC از سومدیریت‌ها انتقاد کرد، سپاهان شکایت!

انتقاد شدید از تاج و مدیران سپاهان؛ با «قهرمان ملی» چه کردید؟ +ویدیو

محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر در جریان بازی پرگل و تاریخی سپاهان و آلمالیق در لیگ قهرمانان آسیا به شدت از مهدی تاج و محمدرضا ساکت، رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرعامل باشگاه سپاهان انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی آنها درباره حکم جنجالی AFC علیه این باشگاه اصفهانی شد.

کد خبر: ۱۵۸۱۹۲
۱۱:۱۵ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲

انتقاد شدید از مدیران سپاهان؛ با «قهرمان ملی» چه کردید؟

دیدارنیوز: میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر ادعاهای جنجالی علیه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان درخصوص رأی انضباطی بازی سپاهان - الاتحاد مطرح کرد.

میثاقی در بخشی از صحبت‌های خود درباره حکم جنجالی AFC علیه سپاهان ایران گفت: حرف‌هایی که ما درمورد AFC می‌زنیم را دوستان کات می‌کنند و با ترجمه عربی برای مدیران کنفدارسیون فوتبال آسیا می‌فرستند!

مدیران سپاهان و مسئولان ورزشگاه نقش جهان الان باید جواب بدهند؛ نامه‌ای به تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ وجود دارد که آن‌ها امضا کردند و تعهد دادند که برای بازی الاتحاد تغییراتی را در استادیوم ایجاد کنند.

حالا هم به مسئولین کشوری و استانی اطلاعات غلط می‌دهید. سپاهان مقابل آلمالیق، مدیرعامل خودش و AFC را شکست داد.

به گزارش دیدارنیوز، میثاقی در ادامه با اشاره به قهرمان ملی (اشاره به مجسمه سردار سلیمانی در نقش جهان) گفت: شما الان احترام قائل شدید؟ یا خدشه وارد کردید به احترامی که باید برای یک قهرمان ملی همه قائل باشند. کدامش را انجام دادید؟ 

آقای تاج! شما کِی قرار است دخالت کنید؟ همیشه یک سمتش ایران است دیگر. اگر قرار بر دفاع از فوتبال ایران باشد، سمتِ ایران هستی شما. این کرسی نایب رئیسی AFC به چه دردی می‌خورد؟ البته به درد شما می‌خورد، چون یک عدد‌هایی هست که به درد شما می‌خورد.

باشگاه سپاهان اعلام کرد به دلیل این اظهارات از میثاقی شکایت خواهد کرد.

شب رویایی سپاهان هم به شکایت شبانه ختم شد

به نقل از ورزش سه، باشگاه سپاهان در واکنش به اظهارات محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرده که از او شکایت خواهد کرد.

در شرایطی که تیم فوتبال سپاهان بزرگ‌ترین پیروزی تاریخ فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه آزادی مقابل آلمالیق رقم زد، بخش مهمی از برنامه فوتبال برتر به حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال معطوف بود و مجری برنامه که اطلاعات تازه‌ای درباره پرونده بازی پیچیده الاتحاد و سپاهان منتشر کرد، به شدت نسبت به محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه اصفهانی تاخت و خواستار پاسخگویی او شد.

بلافاصله پس از صحبت‌های محمدحسین میثاقی باشگاه سپاهان که در این فصل روز‌های پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشته، بار دیگر مجبور به واکنش شده و با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرده که از مجری برنامه فوتبال برتر شکایت می‌کند.

متن بیانیه باشگاه سپاهان علیه برنامه فوتبال برتر و مجری برنامه محمدحسین میثاقی به شرح زیر است:

«در پی صحبت‌های توهین‌آمیز و دروغ محمدحسین میثاقی مجری برنامه تلویزیونی فوتبال برتر، تحریک افکار عمومی و نگاه جانبدارانه نسبت به تیم الاتحاد عربستان، باشگاه سپاهان از وی شکایت خواهد کرد.

این اولین بار نیست که این مجری جوان علیه تیم بزرگ سپاهان اتهام‌زنی می‌کند. باشگاه سپاهان که تا امروز با سعه صدر همیشگی خود با او مماشات کرده، دیگر به این نتیجه رسیده که از این پس اجازه ندهد این مجری نام بزرگ سپاهان را بدون احترام به زبان بیاورد.

درست در زمانی که تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه آزادی مشغول تاریخ‌سازی بود، این مجری جوان کلماتی را بر زبان آورد تا شاید بتواند برای داغ دل خود مرهمی بیابد و آتشی به اردوی سپاهان بیندازد. چشم و گوش معدود افراد بیننده این برنامه شاهد بود که این مجری شاید سعی می‌کرد در ظاهر از رأی صادر شده از سوی AFC علیه سپاهان ناراحت به نظر برسد، اما همچون یک مهاجم فرصت طلب تلاش می‌کرد پاس گلی را که بعضی افراد با اطلاعات ناقص خود در اختیارش گذاشته‌اند به نتیجه برساند که البته در نهایت فیلش موش زایید. او به جای اینکه رأی صادر شده را به چالش بکشد، در نقش وکیل مدافع طرف دیگر ماجرا ظاهر شد.

او حتی نمی‌داند که در جلسه هماهنگی قبل از بازی (Manager Meeting) موارد مربوط به بازی چک می‌شود و در جلسه مربوط به دیدار سپاهان و الاتحاد هیچ صحبتی در خصوص تغییرات در ورزشگاه نشده است. کسی که به او اطلاعات ناقص داده این موضوع را به او نگفته که مسئله پک VAR بعد از آن درخواست اولیه حل شد و به تایید مسئولان مربوطه رسید. فردی که می‌خواسته این جوان را در دام حقوقی بیندازد شاید از روی عمد به او نگفته که باشگاه سپاهان با استعلامات لازم اقدامات مرتبط را پیش برده و هیچ اقدامی بدون هماهنگی صورت نگرفته است.

حالا که این مجری جوان با توصیه و بزرگواری متنبه نمی‌شود، این باشگاه شکایت حقوقی کاملی را با مستندات موجود و استعلاماتی که از نهاد‌های مختلف برای برگزاری بازی گرفته بود، تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد تا درافشانی‌های ایشان یک بار برای همیشه پایان یابد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی