تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
بردی تاریخی برای فراموشی خاطرات تلخ

سپاهان ۹ - آلمالیق ۰؛ طوفان زرد در آسیا!

تیم سپاهان ایران پس از سپری کردن هفته‌ای تیره و تار امشب (ساعت ۲۱:۳۰) به دلیل حکم انضباطی AFC در ورزشگاه آزادی تهران میزبان آلمالیق ازبکستان بود و چکار کرد؟ به سبک فوتسالی‌ها با ۹ گل حریفش را درهم کوبید تا خاطرات تلخ روز‌های اخیر را کاملا فراموش کند!

کد خبر: ۱۵۸۱۷۴
۲۱:۲۹ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ سپاهان ۱ - آلمالیق ۰/ پایان نیمه‌اول

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: سپاهان، نماینده شایسته کشورمان در آسیا پس از سپری کردن روزهای تلخ و بی‌سابقه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، امشب در تهران جشنواره گل به راه انداخت و تیم ده نفره آلمالیق را به توپ بست!

پس از پنجشنبه‌ای سیاه برای سپاهان (شکست مقابل الاتحاد عربستان با حکم انضباطی AFC و باخت خانگی برابر ملوان) تیم مورایس آتش خشم خود را مقابل آلمالیق نشان داد و هر چه داشت زد! نه گل به ثمر رساند و ازبک‌ها خوش شانس بودند که دو گل تیم ایرانی با کمک داور ویدیویی رد شد.

سپاهان بعد از اخراج حسنوف در دقیقه ۶۶، پنج بار دروازه حریفش را فرو ریخت. در این بازی پرگل و تاریخی، آل کثیر و حسین‌نژاد دو گل به ثمر رساندند و احمدزاده، اسدی، قربانی، رضاییان و مغانلو دیگر گلزنان تیم مورایس بودند.

سپاهان با این پیروزی فراموش نشدنی، ۷ امتیازی شد و بعد از الاتحاد ۹ امتیازی در مکان دوم گروه سوم ایستاد.

در ادامه گزارش این بازی و ویدیوی گل‌های پرتعداد(!) آن را مشاهده می‌کنید.

مطلب مرتبط:

مدعی‌کشی!

جزییات حکم سنگین علیه سپاهان/ AFC: مجسمه و بنر‌ها از ورزشگاه نقش جهان حذف شوند

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضاییان، محمد کریمی، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، احسان پهلوان و رضا اسدی

گزارش زنده؛ سپاهان ۰ - آلمالیق ۰

ترکیب آلمالیق: بوتیرعلی ارگاشف، اکرم کومیلوف، بوسینوف، رحمانوف، احمدعلیف، کاظیموف، کاظیموف، گیوسوف، تورسونوف، حسنوف و بواکی

 

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۳: نماینده ایران بازی را تهاجمی آغاز کرده و ضربه محمد کریمی، کاپیتان تیم سپاهان با اختلاف زیاد از بالای دروازه آلمالیق عبور کرد.

گزارش زنده؛ سپاهان ۱ - آلمالیق ۰/ پایان نیمه‌اول

دقیقه ۸: گل اول سپاهان! فرشاد احمدزاده در میان دو مدافع آلمالیق، ابتدا توپی که از اوت ارسال شده بود را با با پای چپ کنترل کرد و با شوتی خوب گل اول را به ثمر رساند.

دقیقه ۱۰: گل دوم سپاهان توسط فرشاد احمدزاده به ثمر رسید اما کمک داور ویدیویی آن را به دلیل برخورد توپ به دست بازیکن سپاهان (حسین‌نژاد) رد کرد.

دقیقه ۲۵: پس از خیمه زدن سپاهان روی دروازه آلمالیق، توپ به میلاد زکی‌پور رسید و شوت او با پای چپ به کرنر رفت. زکی‌پور که احساس ناراحتی می‌کرد برای لحظاتی روی زمین نشست تا مداوا شود.

دقیقه ۳۹: سپاهان فرصت خوبی برای گل دوم داشت، اما دفاع آلمالیق اجازه نداد ضربه رضا اسدی به دروازه برسد.

نیمه اول با برتری کامل سپاهان به پایان رسید و تیم مورایس می‌توانست بیشتر از یک بار به گل برسد. یک گل اختلاف نمی‌تواند نتیجه مطمئنی تا پایان این بازی باشد.

دقیقه ۵۲: سپاهان با حرکات احمدزاده و رضاییان می‌خواهد به گل دوم برسد تا خیالش بابت پیروزی در این بازی حساس راحت شود.

دقیقه ۵۵: گل دوم آفساید شد!  رضا اسدی در ششم قدم دو بار برای گلزنی تلاش کرد، اما حسین‌نژاد بود که با ضربه دیدنی پای چپ توپ را به تور آلمالیق چسباند؛ لحظاتی بعد کمک داور ویدیویی برای دومین بار گل سپاهان را مردود اعلام کرد و این بار به دلیل آفساید.

دقیقه ۵۹: گل دوم سپاهان! رضا اسدی با ضربه سر به زیبایی دروازه آلمالیق را باز کرد .. اگر کمک داور ویدیویی دوباره ظاهر نشود!

دقیقه ۶۰: گل سوم سپاهان! محمدجواد حسین‌نژاد که دقایقی پیش گلش با VAR مردود اعلام شد، با پای چپ و پس از برخورد ضربه‌اش به پای مدافع آلمالیق به جشن و شادی پرداخت.

دقیقه ۶۲: گل چهارم! سپاهان بی‌رحمانه دروازه آلمالیق را هدف گرفته و گل می‌زند. محمد قربانی روی همکاری عالی و ارسال کرنر رضاییان، گل چهارم را به نام خود کرد.

دقیقه ۶۶: آلمالیق ازبکستان که حرفی برای گفتن ندارد یک بازیکن خود را هم از دست داد. حسنوف به دلیل حرکت غیرورزشی روی رامین رضاییان با تصمیم کمک داور ویدیویی از زمین اخراج شد.

دقیقه ۷۱: گل پنجم! سپاهان بعد از ۱۰ نفره شدن آلمالیق همچنان به دنبال گل‌های بیشتر است و این بار نوبت رامین رضاییان بود که پس از اشتباه دروازه‌بان حریف روی ضربه دوم خود دروازه ازبک‌ها را باز کند.

دقیقه ۷۸: عیسی آل کثیر یک پنالتی از ازبک‌ها گرفت.

دقیقه ۷۹: گل ششم! عیسی آل کثیر پس از ورودش به زمین یک پنالتی گرفت و خودش گل ششم را برای سپاهان به ثمر رساند.

دقیقه ۸۲: گل هفتم! شهریار مغانلو لحظاتی پس از ورودش به میدان گل هفتم را با پای راست به ثمر رساند تا لیست گلزنان سپاهان حسابی پر شود!

 

دقیقه ۸۷: گل هشتم سپاهان با دبل عیسی! آل کثیر هشتمین گل را به نام خود کرد تا یک شب شیرین را در ورزشگاه آزادی رقم بزند.

دقیقه ۹۰+۳: گل نهم! محمدجواد حسین نژاد در شب پرگل سپاهان در لیگ قهرمانان گل نهم را به نام خود زد تا مثل آل کثیر دبل کند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی