تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

نساجی ۱ - نوبهار ۳؛ خداحافظی زودهنگام!

تیم نساجی، نماینده محبوب کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، پس از دومین شکست پیاپی برابر نوبهار ازبکستان از صعود به دور حذفی ناکام ماند و دو بازی بعدی‌اش تشریفاتی شد. تیم رحمتی در بازی امشب عملکرد خوبی نداشت و ضعف در خط دفاعی بلای جان این تیم شد.

کد خبر: ۱۵۸۱۶۵
۱۷:۵۸ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ نساجی ۰ - نوبهار ۱ +ویدیو

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: شاگردان رحمتی با ناکامی دوباره برابر نماینده ازبکستان از دور مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

تیم نساجی که به دنبال روزنه‌های امید برای صعود از گروه چهارم بود، در نیمه اول دو گل از نوبهار دریافت کرد و در ابتدای نیمه دوم هم گل سوم را خورد تا شانسی برای جبران نداشته باشد.

محمدرضا آزادی تک گل تیم نساجی را به ثمر رساند که سودی به حال این تیم نداشت و یکی از نمایندگان کشورمان از دور مسابقات کنار رفت.

به این ترتیب، الهلال عربستان و نوبهار ازبکستان با کسب ۱۰ امتیاز از این گروه صعود کردند و نساجی با سه امتیاز به همراه بمبئی سیتی هند (بدون امتیاز) حذف شدند.

در ادامه گزارش این بازی به همراه ویدیوی گل‌ها را مشاهده می‌کنید:

کابل VAR، عامل تاخیر در شروع مسابقه! 

گفته می‌شود به دلیل مشکلات مربوط به کابل و سیم‌های سیستم کمک داور ویدیویی، مسابقه نساجی با ۱۰ دقیقه تأخیر آغاز شد.

ترکیب نساجی: محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، وحید محمدزاده، سعید غلامعلی‌بیگی، مرصاد سیفی، مهرداد عبدی، اسماعیل بابایی، حسین زامهران، محمدرضا عباسی، فرشید اسماعیلی و محمدرضا آزادی

گزارش زنده؛ نساجی ۰ - نوبهار ۱ +ویدیو

ترکیب نوبهار: اوتکیر یوسوپوف، میلوش میلوویچ، جمشید اسکندروف، ایگور گلبان، فیلیپ ایوانوویچ، ابراهیم یولداشف، جمشید بولتابائف، ابروبک اسماعیلوف، یووان یاکیچ، تیمورخوجا عبدوخالیکو و اوستون اورونوف

گزارش زنده؛ نساجی ۰ - نوبهار ۱ +ویدیو

گزارش زنده؛ نساجی ۰ - نوبهار ۱ +ویدیو

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۶: پاس عالی مهرداد عبدی با ضربه سر و دفع ناقص مدافع نوبهار به حسین زامهران رسید که شوت روی پای او را یوسوپوف به زیبایی برگشت داد و در ادامه نیز حمله نساجی ثمری نداشت.

دقیقه ۷: گل اول برای نوبهار! پرتاب اوت یولداشف از سمت چپ زمین پس از دو ضربه سر پیاپی به پشت محوطه جریمه نساجی آمد که ایگور گلبان بدون مکث و با شوت روی پای تماشایی توپ را به گوشه دروازه نساجی فرستاد و گل اول بازی را به زیبایی به ثمر رساند.

دقیقه ۲۱: گل دوم نوبهار! در حالی که نساجی برای گل تساوی تلاش می‌کرد، یک ارسال بلند به اوستون اورونوف رسید و او براحتی در میان غفلت خط دفاعی نساجی گل دوم را به ثمر رساند.

 

دقیقه ۲۲: بعد از اینکه نساجی دومین گل را از نوبهار دریافت کرد، هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی علیه مهدی رحمتی شعار «حیا کن رها کن» سر دادند.

نیمه اول پس از ۵ دقیقه وقت اضافه با شکست ۲ بر صفر نساجی به پایان رسید.

دقیقه ۴۶: گل سوم نوبهار! نیمه دوم در حالی شروع شد که گل سوم هم برای نوبهار به ثمر رساند تا نساجی کارش حسابی سخت شود! گل سوم نوبهار به نساجی توسط اورونوف و روی اشتباه و ضعف خط دفاع نساجی به ثمر رسید.

دقیقه ۶۵: گل چهارم نوبهار به ثمر رسید، اما کمک داور آفساید اعلام کرد که پس از بررسی توسط کمک داور ویدیویی (VAR) این گل مردود اعلام شد.

گزارش زنده؛ نساجی ۰ - نوبهار ۳ +ویدیو

دقیقه ۶۸: گل اول نساجی! بالاخره تیم رحمتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد! محمدرضا آزادی با ضربه سر قفل دروازه نوبهار را باز کرد تا نتیجه ۳ بر یک به سود حریف شود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی