تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
اخبار آذربایجان‌ غربی:

تکاب جزو ۵ منطقه اول مستعد معدنی کشور محسوب می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: اگر در ایران ۱۰ منطقه مستعد معدنی رو اولویت‌بندی کنیم قطعاً تکاب جزو ۵ اولویت اول بوده و از قطب‌های معدنی کشور محسوب می‌شود.

کد خبر: ۱۵۸۱۵۴
۱۵:۰۲ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲

تکاب جزو ۵ منطقه اول مستعد معدنی کشور محسوب می‌شود

 

دیدارنیوز ـ آذربایجان غربی: عبدالحمید سرتیپی در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه طلا در هر کشور چه از نظر اکتشاف چه از نظر استخراج چه از نظر فرآوری و چه از نظر فروش جزء ذخایر استراتژیک بوده و تابع یکسری ضوابط و مقررات است، افزود: معدن طلای زره شوران یک قدمت بیش از صد سال دارد و دارای ذخیره بیش از ۴۳ میلیون تن بوده و در نوع خود یکی از بی‌نظیرترین معادنی است که آینده بسیار روشنی داشته و با عنایت به اینکه اقتصاد تکاب به معدن وابسته است اگر فعالیت‌های این معدن بصورت علمی صورت بگیرد صد‌ها سال دارای ارزش افزوده ملی خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از کار‌های بسیار خوبی که در آذربایجان غربی صورت گرفته است حضور شرکت‌های سرمایه گذاری یا هلدینگ‌های معدنی اقتصادی در استان است، اظهار کرد: بیش از ۱۲ مورد از این شرکت‌ها اغلب دولتی و یا وابسته به دولت بوده و یا شرکت‌های توانمندی هستند که برابر تفاهم‌نامه‌های تدوین شده در آذربایجان غربی حضور دارند.

سرتیپی گفت: در بخش معدن در آذربایجان غربی در طی ۲ سال اخیر بالای ۷۰۰ میلیارد تومان حقوق دولتی دریافت شده که این رقم در مقایسه با مجموع ۲سال قبل از آن تقریبا افزایش دو برابری را داشته است.

وی افزود: ۷۴۰ محدوده معدنی طی این ۲ سال به مزایده گذاشته شده و جنوب استان نیز در برنامه ژئوفیزیک هوایی قرار داده شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ارومیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی