تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
اخبار استان بوشهر

برگزاری رزمایش امداد و نجات در ساحل دلوار

فرماندار تنگستان از برگزاری رزمایش امداد و نجات در ساحل دلوار خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این رزمایش ارزیابی میزان آمادگی نیرو‌های عمل کننده بود که نتیجه بسیار موفق و خوبی داشت.

کد خبر: ۱۵۸۱۵۱
۱۴:۴۱ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲

برگزاری رزمایش امداد و نجات در ساحل دلوار

 

دیدارنیوز ـ استان بوشهر: احمد لطفی در برگزاری رزمایش امداد و نجات دریایی در سواحل دلوار گفت: نظر به اینکه شهرستان تنگستان ۹۰ کیلومتر مرز دریایی دارد و دریا به عنوان یک ظرفیت و فرصت محسوب می‌شود تهدیداتی وجود دارد که این تهدیدات، تحت عنوان پدافند غیرعامل شناسایی و بر همین اساس در راستای پدافند غیرعامل امروز رزمایشی اجرا شد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: آنچه نیاز بود در این رزمایش امداد و نجات دریایی سناریویی در نظر گرفته شود بر فرض برخورد ۲ کشتی در دریا با هم که بعد از آن تیم اجرایی رزمایش متشکل از دستگاه‌های اجرایی با محوریت هلال و احمر، شهرداری اداره بندر و سپاه، نیروی انتظامی و بهداشت و درمان شهرستان وارد این رویداد شدند و اقدامات فوری و عملی انجام دادند.

وی افزود: قرار بود میزان آمادگی نیرو‌های عمل کننده در این بخش ارزیابی شوند که نتیجه بسیار موفق و خوبی داشت.

رئیس پدافند غیرعامل تنگستان بیان کرد: ضروری است آموزش‌های مستمری که در این زمینه نیاز است به خوبی و بین دستگاه‌های متولی و کسانی که عضو ستاد بحران و پدافند غیرعامل و نیرو‌های هلال احمر شهرستان هستند دنبال شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی خاطرنشان کرد: آنچه مهم است از این جریانات و حوادثی که اتفاق می‌افتد و یا رزمایش‌هایی انجام می‌شود نکات قوت تقویت و ضعف‌هایی هم که داریم از نظر لجستیکی، تجهیزاتی و امکاناتی در آینده به حداقل رسانده شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بوشهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی