تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

هواشناسی؛ بارش باران و رعد و برق در برخی استان‌ها

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارش باران و رعد و برق در برخی استان‌ها گفت: دوشنبه (۱۵ آبان‌ماه) در مناطقی از جنوب کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان ابرناکی گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۵۸۱۲۳
۱۰:۰۷ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲

هواشناسی؛ منتظر بارش باران و رعد و برق باشید

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران، وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: دوشنبه (۱۵ آبان‌ماه) در مناطقی از جنوب کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان ابرناکی گاهی رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. در سایر مناطق کشور جوی نسبتا آرام و پایدار مستقر است.

وی در ادامه گفت: سه شنبه (۱۶ آبان‌ماه) با نفوذ جریانات شمالی روی سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی افزایش ابر و بارش باران رخ می‌دهد. در گلستان بارندگی شدت خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: چهارشنبه (۱۷ آبان‌ماه) بارش در این مناطق ادامه خواهد داشت. در این روز وزش باد در نوار شرقی افزایش می‌یابد علاوه بر آن در نیمه شرقی خراسان رضوی و ارتفاعات کرمان نیز رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

وی در ادامه گفت: طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز شرقی بارش برف و باران انتظار می‌رود. پنجشنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود. در اواخر وقت ابرناکی و وزش باد شمالی در سواحل غربی دریای خزر آغاز می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: جمعه در شرق اردبیل و استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و مناطقی از خراسان شمالی بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد همراه با کاهش نسبی دما رخ می‌دهد و دریای خزر مواج خواهد بود.

به گفته ضیاییان روز چهارشنبه در شرق کشور وقوع وزش باد شدید و پدیده گردوخاک محتمل خواهد بود.

وی اضافه کرد:خلیج فارس در دو روز آینده و دریای خزر از بعد از ظهر سه شنبه و روز چهارشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۶ آبان‌ماه) کمی ابری همراه با غبار محلی، از بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی (۱۷ آبان ماه) کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۵ و ۱۶ آبان ماه) اهواز با دمای ۳۱ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و زنجان با دمای ۱ و ۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی