تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اولین گل آزمون در سری آ رقم خورد

احساس باورنکردنی «سردار» پس از اولین گل برای رم +ویدیو

سردار آزمون، مهاجم ایرانی آاس رم ایتالیا پس از زدن اولین گلش برای این تیم از احساس باورنکردنی خود گفت و اینکه مدت‌ها در انتظار این لحظه بوده است.

کد خبر: ۱۵۸۱۱۰
۰۸:۰۹ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲

احساسی باورنکردنی «سردار» پس از اولین گل برای رم +ویدیو

دیدارنیوز: سردار آزمون از اینکه اولین گلش برای رُم باعث کامبک این تیم برای کسب پیروزی شد، ابراز خوشحالی کرد.

تیم فوتبال رم شب گذشته (یکشنبه) در دیداری خانگی برابر لچه در حالی که تا دقایق تلف شده نیمه دوم با یک گل از حریف خود عقب بود، با گلزنی سردار آزمون به بازی برگشت و در ادامه با گلزنی روملو لوکاکو هر سه امتیاز را از آن خود کرد.

احساسی باورنکردنی «سردار» پس از اولین گل برای رم +ویدیو

آزمون که اولین گل خود را برای رم به ثمر رساند، پس از بازی گفت: می‌دانستیم که امروز بازی بسیار سختی داریم، اما تا آخرین لحظه تمرکزمان را حفظ کردیم تا بازنده نباشیم. شخصیت‌مان را نشان دادیم و در نهایت پاداش سختکوشی‌مان را گرفتیم.

مهاجم ایرانی جالوروسی ادامه داد: زدن اولین گلم برای رم احساسی باورنکردنی دارد. من مدت‌ها منتظر این لحظه بودم. خیلی کار کرده بودم تا برای این بازی آماده باشم. من این تیم و شهر رم را دوست دارم. دخترم اینجا به دنیا آمده است.

به گزارش دیدارنیوز، در ویدیوی زیر گل زیبای سردار را مشاهده می‌کنید:

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی