تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس در دوشنبه؛ ۶۵ دقیقه تمرین با حضور هواداران ایرانی

تیم پرسپولیس ایران که برای دیدار برگشت با استقلال تاجیکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود، امروز (یکشنبه) اولین تمرین خود را در ۶۵ دقیقه و با حضور تعدادی از هواداران ایرانی برگزار کرد.

کد خبر: ۱۵۸۱۰۴
۱۸:۵۷ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲

پرسپولیس

دیدارنیوز: نخستین تمرین پرسپولیس در تاجیکستان عصر امروز یکشنبه برگزار شد.

به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران که صبح امروز با پروازی اختصاصی راهی دوشنبه شدند پس از اقامت در هتل و  استراحتی کوتاه از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در ورزشگاه اصلی محل بازی تمرین کردند.

پرسپولیس

پیش از شروع تمرین ابتدا یحیی گل‌محمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. در این تمرین که ۶۵ دقیقه به طول انجامید، پاسکاری تک‌ضرب، حفظ توپ و فوتبال درون تیمی زیر نظر کادر فنی اجرا شد.

تعدادی از هواداران ایرانی که خود را به دوشنبه رسانده‌اند در تمرین امروز حاضر بودند.

پرسپولیس

پرسپولیس فردا نیز روی چمن مصنوعی ورزشگاه مرکزی جمهوری تاجیکستان (که با نام ورزشگاه پالمر نیز شناخته می‌شود)، آخرین تمرین خود را انجام می‌دهد تا آماده مصاف حساس با استقلال تاجیکستان شود.

به گزارش دیدارنیوز، پرسپولیس در گروه پنجم مسابقات با ۶ امتیاز بعد از النصر عربستان ۹ امتیازی در رده دوم جدول است و دو تیم الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان تنها یک امتیاز دارند.

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی