تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
تشدید بارش‌ها در شش استان

هشدار هواشناسی درباره اختلال در عملکرد ناوگان حمل و نقل

سازمان هواشناسی درباره تشدید بارش‌ها در شش استان هشدار داد و اختلال در عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی را پیش بینی کرد.

کد خبر: ۱۵۸۰۸۰
۱۲:۰۹ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲

هشدار هواشناسی درباره اختلال در عملکرد ناوگان حمل و نقل

دیدارنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در شش استان و اختلال در عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی طی امروز (۱۴ آبان‌ماه) هشدار داد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی آورده است: امروز (۱۴ آبان‌ماه) وقوع رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ در استان‌های کرمان، خراسان جنوبی، هرمزگان، نیمه جنوبی یزد، نیمه شمالی و نیمه غربی سیستان و بلوچستان و جنوب شرق فارس پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در سفر‌های بین شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر، وزش باد شدید موقت، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها، تابلو‌های تبلیغاتی و شکستن درختان کهنسال، اختلال در ناوگان حمل و نقل عمومی و خسارت به ماشین‌آلات و محصولات باغی و زراعی دور از انتظار نیست.

در این وضعیت آب و هوایی اجتناب از سفر‌های غیر ضروری، پرهیز از تردد و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، عدم فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها توصیه می‌شود.

در هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی