تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
نماینده لنگرود با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در کمپ ترک‌اعتیاد مطرح کرد

نکات ایمنی در مراکز درمانی رعایت نمی‌شود

دو روز پس از فاجعه آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود و کشته شدن ۳۲ نفر در این حادثه وحشتناک، پرویز محمدنژاد، نماینده لنگرود در مجلس اعلام کرد که نکات ایمنی در مراکز درمانی رعایت نمی‌شود.

کد خبر: ۱۵۸۰۷۵
۱۱:۰۷ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲

نکات ایمنی در مراکز درمانی رعایت نمی‌شود

دیدارنیوز: نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمپ ترک اعتیاد در لنگرود بسیار ساده و آسان دچار حریق شد، گفت: این حوادث به دنبال عدم رعایت آیین‌نامه تاسیس این درمانگاه‌ها و شرایط خاصی که برای آن‌ها پیش‌بینی شده است در جامعه تکرار می‌شود.

پرویز محمدنژاد در اخطاری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز در لنگرود عزای عمومی اعلام شده است چرا که یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد دچار آتش سوزی شد و ۳۲ نفر از جوانان بی‌گناه که به هر طریقی در دام اعتیاد گرفتار شده بودند و برای زندگی بهتر به اینجا مراجعه کرده بودند فوت کردند. ۱۷ نفر نیز دچار حادثه سوختگی شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه در آیین نامه تاسیس درمانگاه‌ها و این مراکز، شرایط خاصی برای این ساختمان‌ها تعریف شده است، اظهار کرد: رعایت نکات ایمنی و امکانات پزشکی از الزامات و پروتکل‌هایی است که باید رعایت شود. متاسفانه خیلی از این ضوابط رعایت نشده و حفاظتی بر این اماکن وجود ندارد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیار ساده و آسان این مرکز کمپ ترک اعتیاد دچار حریق شد و ۳۲ نفر از جوانان بی‌گناه از بین ما رفتند و خانواده این عزیزان از اقشار بسیار ضعیف جامعه هستند. دوستان و بازرسان از تهران و استان آمدند و وزیر کشور نیز حضور پیدا کرد، اما دورنمای تصمیم‌گیری‌ها چندان امیدوارکننده نیست و لازم است اقدامات لازم برای پیشگیری از وقوع این حوادث صورت گیرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی