تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

معمای ناپدیدشدن فیلمبردار عروسی؛ کشف جسد در نزدیکی مشهد

بامداد ۲۹ مهرماه دختر جوانی به نام حدیث اسلامی که فیلمبردار مجالس عروسی بود به طرز عجیبی در مقابل منزلش ناپدید شد و پس از دو هفته بی‌خبری در نهایت شب گذشته جسد بی‌جان حدیث در نزدیکی مشهد کشف شد.

کد خبر: ۱۵۸۰۵۲
۲۰:۵۴ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲

قتل

دیدارنیوز: بامداد ۲۹ مهرماه دختر جوانی به نام حدیث اسلامی که فیلم بردار مجالس عروسی بود به طرز عجیبی در مقابل منزلش ناپدید شد، او با رسیدن مقابل در خانه با تلفن همراه همسرش تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد در را برایش باز کند، اما در این فاصله، حدیث به طرز عجیبی ناپدید می‌شود، این در حالی است که همسر حدیث با نبود همسرش مقابل در شوکه می‌شود و در ادامه مادر حدیث که به عادت همیشه بعد از اتمام کار دخترش با او تماس می‌گرفت، با پیغام خاموش بودن تلفن همراه روبه‌رو می‌شود و همین سرآغاز دل‌نگرانی خانواده از سرنوشت دخترشان می‌شود، اما با وجود پیگیری‌های نیروی انتظامی و کاراگاهان هیچ سرنخی از حدیث در این مدت به دست نیامد.

تا اینکه ماشین حدیث در میدان ۱۵ خرداد مشهد (ضد) و تلفن همراهش در آزادراه باغچه به سمت تهران، در ۲ نقطه کاملا متفاوت پیدا شد، اما هیچ یک از این دو نشانه کارآگاهان را به سرنخ اصلی نرساند.

سرهنگ جواد شفیع‌زاده، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی صبح روز گذشته اعلام کرد که حدیث اسلامی در مشهد ربوده نشده است و همچنان به دنبال سرنخ‌های مختلف هستیم.

وی افزود: پلیس ضمن بررسی ابعاد این پرونده، به سرنخ‌هایی رسیده و فرضیه‌هایی برای پلیس محتمل است و ظرف مدت امروز یا فردا، ابعاد این حادثه به اطلاع مردم خواهد رسید، اما رسما اعلام می‌کنیم موضوع ربایش این زن جوان منتفی است.

اما معمای ناپدید شدن حدیث ۲۶ ساله شب گذشته با کشف جسد بی‌جانش در نزدیکی مشهد وارد فاز جدید شد.

در همین راستا، قاضی محمود عارفی‌راد، بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: جسد حدیث اسلامی شب گذشته کشف و هم اکنون به پزشکی قانونی منتقل شده است.

وی افزود: تاکنون دو نفر در ارتباط با این پرونده دستگیر شده‌اند و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد و جزئیات آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی