تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

تشکیل پرونده برای خریدار ۱۰ هزار نان!

احد مرادی، مدیر بازرسی محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی از تشکیل ۹۵۷ پرونده تخلف درحوزه آرد و نان و شناسایی فردی با خرید ماهانه ۱۰ هزار قرص نان خبر داد.

کد خبر: ۱۵۸۰۴۴
۱۸:۱۷ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲

تشکیل پرونده برای خریدار ۱۰ هزار نان!

دیدارنیوز: مدیر بازرسی و نظارت محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از تشکیل ۹۵۷ پرونده تخلف در حوزه آرد و نان در این استان طی شش ماه نخست امسال خبر داد.

احد مرادی اظهار کرد: طی شش ماه نخست امسال حدود شش هزار بازرسی از نانوایی این استان صورت گرفته که منجر به تشکیل ۷۴۲ پرونده تعزیراتی در حوزه نان و ۲۱۵ پرونده نیز در حوزه آرد شده است.

وی گفت: تعداد بازرسی‌های صورت گرفته در بجنورد ۳۸۶ فقره بوده که منجر به تشکیل ۵۰ پرونده تعزیراتی شده است.

مرادی افزود: متاسفانه در برخی از نانوایی‌ها برخی از تخلفات همچون استفاده از کارت‌های نامتعارف، فروش نامتعارف نان و ... صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: نان‌های خریداری شده خشک می‌شوند و سپس برای فروش به ضایعاتی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و یا اینکه به مصرف دام و احشام می‌رسد.

این مقام مسئول تصریح کرد: طی ظهر امروز در شهر بجنورد یکی از شهروندان شناسایی شد که با حدود ۱۰ کارت و با هر کارت ۱۰ تا ۱۲ قرص نان خریداری می‌کرد که نان‌های خریداری شده به اندازه دو کیسه رسیده بود.

وی تاکید کرد: تقریبا بیشتر افرادی که به این صورت نان خریداری می‌کنند، با نانوایی‌ها هماهنگ هستند و گاهی اوقات خود شاگرد نانوایی و یا شاطر مقدار زیادی نان را میان سوپر مارکتی‌ها توزیع می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: طی چند روز گذشته فردی در شیروان شناسایی شد که با استفاده از ۲۰ کارت، ماهانه حدود ۱۰ هزار قرص نان خریداری می‌کرد که در این زمینه پرونده تخلف تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این استان یک هزار و ۳۲۰ نانوایی فعال است که ظرفیت ماهانه مصرف آرد هشت هزار تن می‌باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی