تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اردوغان علیه نتانیاهو؛ از ذهن‌مان پاک شدی!

پس از حمله مرگبار حماس به اسرائیل و پاسخ شدید و بی‌رحمانه تل‌آویو به این حملات با کشته‌شدن بیش از ۹ هزار نفر در غزه، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که اخیرا مواضع تندی علیه اسرائیل گرفته، می‌گوید که نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل را از ذهن خود پاک کرده است.

کد خبر: ۱۵۸۰۴۰
۱۷:۲۰ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲

اردوغان علیه نتانیاهو؛ از ذهن‌مان پاک شدی!

دیدارنیوز: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه می‌گوید که بنیامین نتانیاهو دیگر مسئولی نیست که بتوان با او گفتگو کرد.

اردوغان با اشاره به آنچه اسرائیل در غزه انجام داده تاکید کرد که هرگونه تماس و ارتباط با نخست وزیر کنونی اسرائیل را به کلی قطع و نام وی را از ذهن خود پاک کرده است.

رئیس جمهوری ترکیه مدعی شد که نتانیاهو با واکنش مردم اسرائیل مواجه شده و حمایت شهروندان خود را از دست داده است.

وی بر اهمیت اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که قرار است با محوریت جنگ غزه این ماه در ریاض برگزار شود۷ تاکید کرد و خواستار برقراری فوری آتش‌بس در جنگ جاری میان اسرائیل و حماس شد.

رجب طیب اردوغان سپس ضمن انتقاد از رویه «عجیب و ناسازگار» اتحادیه اروپا در بحران جاری گفت که اتحادیه اروپا رویکرد عادلانه‌ای نداشته است.

وی تاکید کرد که «جهان باید فریاد کودکان فلسطینی را بشنود و وظیفه ماست که دست یاری خود را به سوی آن مردم بی‌گناه و مظلوم دراز کنیم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی