تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
تنها عامل موثر روی قیمت خودرو، نرخ دلار در بازار آزاد است

رکود در بازار خودرو +قیمت‌ها

قیمت خودرو امروز شنبه، ۱۳ آبان ۱۴۰۲ بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته کار خود را آغاز کرد و تمامی محصولات بازار اعم از داخلی و مونتاژی، در ثبات کامل به سر می‌برند.

کد خبر: ۱۵۸۰۰۵
۱۰:۱۷ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲

رکود در بازار خودرو +قیمت‌ها

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز، هیچ تغییری ندارد. با آغاز دوباره روند معاملات خودرو از امروز، بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی روند آرامی و بدون تلاطمی به خود گرفته است.

قیمت نهایی خودرو‌های وارداتی، بدون احتساب هزینه‌های پلاک‌گذاری و مالیات طی هفته گذشته از سوی سامانه یکپارچه مشخص شد که غالباً از آن‌چه که انتظار می‌رفت، نرخ بالاتری دارند؛ اما همین خودرو‌های وارداتی صفر کیلومتر نیز، رقابت‌پذیری خودروسازان داخلی را بالا می‌برد و به‌طور کلی، التهابات بازار را در بلندمدت کاهش می‌دهد.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی از آغاز روند معاملات امروز تغییری ندارد.

کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر، روی نرخ ۳۵۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که از هفته گذشته روی کانال ۵۸۵ میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با مدل ۱۴۰۱ در هفته گذشته افت و خیز‌های پنج میلیون تومانی تجربه می‌کرد؛ اما در اولین روز هفته، هیچ تغییری نداشته و با نرخ ۴۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژوپارس LX TU۵ از هم رده‌های سمند سورن بوده، اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ ۶۲۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

رکود در بازار خودرو +قیمت‌ها

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت خودرو‌های مونتاژی نیز همانند داخلی‌ها، هیچ تغییری ندارد.

جک J۴ آپشنال یکی دیگر از خودرو‌های اقتصادی و مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو نیز با قیمت ۷۴۰ میلیون تومانی هفته گذشته خرید و فروش می‌شود.

آریزو ۵ توربوشارژ جدید که یکی از سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو محسوب می‌شود، امروز هیچ تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم ۷ نفره با مدل ۱۴۰۱ از کراس‌اوور‌های مونتاژی بهمن موتور بوده که روز‌های گذشته، افت ۲۰ میلیونی داشته و به زیر کانال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون سقوط کرده بود، همانند دیگر خودرو‌های بازار، با نرخ یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

هایما ۸S که از جدیدترین خودرو‌های مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود که امروز، بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

رکود در بازار خودرو +قیمت‌ها

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده

در بازار فعلی که وضعیت عرضه و تقاضای خودرو تقریباً ثابت بوده و نوسان چندانی ندارد، تنها عامل موثر روی قیمت خودرو، نرخ دلار در بازار آزاد است. با توجه به اینکه نرخ دلار در روز‌های گذشته دوباره وارد کانال ۵۲ هزار تومان شد، اگر کانال فعلی پایدار باشد و کاهشی نشود، احتمالاً قیمت خودرو نیز شاهد تغییرات اندکی باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی