تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

زلزله شدید در نپال؛ ۱۱۹ نفر جان باختند

در پی وقوع زلزله ۶.۴ ریشتری در نپال، مقامات این کشور اعلام کردند که تاکنون ۱۱۹ نفر جان باخته و بسیاری از افراد همچنان زیر آوار گرفتار هستند.

کد خبر: ۱۵۷۹۹۷
۰۹:۲۱ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲

زلزله شدید در نپال؛ ۱۱۹ نفر جان باختند

دیدارنیوز: مقامات دولت نپال اعلام کردند که در پی وقوع زلزله در این کشور، تاکنون ۱۱۹ نفر جان باختند و بسیاری از افراد هم همچنان زیر آوار گرفتار شدند.

به نقل رویترز، مقامات دولت نپال اعلام کردند در پی وقوع زمین‌لرزه در مناطق شمال‌غربی نپال دست‌کم ۱۱۹ نفر جان باختند.

این زمین‌لرزه شامگاه جمعه در غرب منطقه کوهستانی «جاجارکوت» رخ داده که نزدیک به ۱۹۰ هزار جمعیت دارد و در ۵۰۰ کیلومتری شهر «کاتماندو»، پایتخت نپال واقع شده است.

بنابرگزارش‌ها بسیاری از خانه‌ها در مناطق زلزله‌زده‌شده فروریخته‌اند و عملیات امدادونجات برای یافتن افراد زیرآوار همچنان ادامه دارد.

مرکز لرزه نگاری ملی نپال شدت این زمین لرزه را ۶.۴ ریشتر اعلام کرده، اما مرکز تحقیقات علوم زمین آلمان (GFZ) می‌گوید بزرگی این زمین لرزه ۵.۷ بوده و سازمان زمین شناسی آمریکا نیز شدت این زمین‌لرزه را ۵.۶ ریشتر اعلام کرده است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی