تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

راهپیمایی ۱۳ آبان با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی»

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال از ساعت ۹ صبح از میدان فلسطین به سمت لانه جاسوسی با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» در هزار شهر و شهرستان کشور در حال برگزاری است.

کد خبر: ۱۵۷۹۹۶
۰۹:۱۱ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲

راهپیمایی ۱۳ آبان با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی»

دیدارنیوز: راهپیمایی ۱۳ آبان دقایقی پیش در تهران از میدان فلسطین به سمت لانه جاسوسی «سفارت سابق آمریکا در تهران» و همچنین در سایر استان‌ها با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان آغاز شد.

بر اساس اعلام سردار محمدرضا نقدی، رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، سخنران راهپیمایی تهران، محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

نقدی در نشست خبری راهپیمایی ۱۳ آبان اعلام کرد که پیام این راهپیمایی هشدار به آمریکا خواهد بود که بداند اگر جنایت را در حق مردم مظلوم فلسطین این طور ادامه دهند پاسخ‌های جدیدی دریافت خواهند کرد.

حاضران در راهپیمایی امروز، ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل با همدستی آمریکای جنایتکار، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام می‌کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی