تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

قیمت دلار و تاثیر سخنان نصرالله

قیمت دلار در آخرین معامله هفته گذشته در کانال ۵۲ هزار تومانی بسته شد. به نظر می‌رسد موضوع جنگ حماس و اسرائیل که به مهمترین مساله بازار‌های مالی در هفته‌های گذشته تبدیل شده، قرار است با تاثیر سخنرانی سیدحسن نصرالله ابعاد تازه‌ای به خود بگیرد.

کد خبر: ۱۵۷۹۹۱
۰۸:۲۶ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲

قیمت دلار

دیدارنیوز: قیمت دلار در هفته دوم آبان با بازدهی مثبت به کار خود پایان داد. این اسکناس روز پنجشنبه وارد کانال ۵۲ هزار تومانی شد و با قیمت ۵۲ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

سیگنال خبر سخنرانی سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، از اواسط هفته گذشته روند افزایشی به قیمت دلار داده بود. بسیاری از معامله‌گران در انتظار این سخنرانی دست از مبادله کشیدند و ترجیح دادند در انتظار امروز و اثر سخنرانی مذکور بر بازار ارز باشند.

بررسی‌ها از بازار پشت خطی دلار، حکایت از دست بالای فروشندگان در شب گذشته دارد. متعاقب افت قیمت در بازار پشت خطی، برداشت معامله‌گران از سخنرانی روز گذشته دبیر کل حزب‌الله لبنان آرامش نسبی و عدم بالا گرفتن شعله‌های جنگ خاورمیانه است.

روز گذشته محور صحبت‌های سیدحسن نصرالله حول مشروعیت جنگ با اسرائیلی‌ها چرخید. به اعتقاد وی نبرد با صهیونیست‌ها در سطح اخلاقی و شرعی هیچ مشکلی ندارد و تاکید کرد که ممکن است حزب‌الله وارد نبرد کامل شود.

مطلب مرتبط:

نصرالله: غزه پیروز خواهد شد

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین از عراق و یمن که وارد کانون جنگ شده‌اند تشکر کرد و در خصوص ایران گفت: «ایران علنا از محور مقاومت حمایت می‌کند، ولی در طوفان‌الاقصی هیچ دخالتی نداشت.»

به نظر می‌رسد سیدحسن نصرالله علاوه بر اینکه پای ایران را از درگیری منطقه خاورمیانه بیرون کشید، سیاست میانه‌رو و متعادلی را در پیش گرفت؛ کما اینکه شب گذشته و بعد از پایان سخنرانی مذکور در بازار پشت خطی قیمت دلار هرات کمی پایین کشیده شد و افت قیمت نفت برنت را نیز در پی داشت.

این در حالی بود که روز پنجشنبه قیمت دلار در بازار‌های همسایه همانند دلار تهران افزایش داشت. در بازار هرات، دلار با رشد ۲۰۰ تومانی با قیمت ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد. دلار سلیمانیه نیز با رشد ۷۰۰ تومانی با رقم ۵۲ هزار و ۵۰ تومان معامله شد.

قیمت نرخ‌های مختلف

گفتنی است، روز پنجشنبه ۱۱ آبان در سایت معاملات الکترونیکی ارز (ETS) اسکناس دلار با قیمت ۴۱ هزار و ۲۹۹ تومان عرضه شد و ۱۲ تومان رشد داشت. دلار حواله نیز با ۱۹ تومان افزایش با رقم ۳۷ هزار و ۵۴۵ تومان عرضه شد. همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارز‌های موثر

روز پنجشنبه اسکناس یورو با رقم ۵۵ هزار و ۶۱۳ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو در سایت معاملات الکترونیکی ارز (ETS) با رقم ۴۳ هزار و ۵۱۸ تومان تعیین شد و ۳۱۳ تومان کاهش داشت. یوروی حواله نیز با رقم ۳۹ هزار و ۵۷۸ تومان قیمت‌گذاری شد و ۲۰ تومان افت داشت.

روز پنجشنبه درهم امارات با رشد ۱۵۰ تومانی با رقم ۱۴ هزار و ۲۷۰ تومان معامله شد. در سایت معاملات الکترونیکی ارز (ETS) حواله درهم با رقم ۱۰ هزار و ۲۲۳ تومان عرضه شد و رشد پنج تومانی داشت. اسکناس درهم نیز با همین مقدار افزایش با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۵ تومان عرضه شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی