تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
شاهکار ملوان و توقف سرخابی‌ها در روز اول از هفته نهم لیگ برتر

مدعی‌کشی!

خلاصه‌ای از اتفاقات جالب هفته نهم لیگ برتر؛ سپاهان در دیداری عجیب در خانه به ملوان باخت، استقلال و پرسپولیس هم برابر شمس آذر و صنعت نفت آبادان متوقف شدند.

کد خبر: ۱۵۷۹۸۴
۱۱:۴۸ - ۱۲ آبان ۱۴۰۲

مدعی‌کشی!

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران با چند دیدار حساس و جذاب آغاز شد که طی آن سه مدعی اصلی قهرمانی موفق به کسب ۳ امتیاز نشدند تا یکی از هفته‌های عجیب این فصل رقم بخورد.

استقلال در هوای بارانی قزوین مقابل شمس آذر غول‌کش با تساوی ۲-۲ متوقف شد و نتوانست به روند پیروزی‌هایش ادامه دهد، اما همچنان در صدر جدول است. در این بازی که وضعیت و هوای مساعدی نداشت، تصاویر تلویزیونی بارها دچار مشکل شد و به اشتباه گل سوم شمس آذر در صداوسیما به نمایش درآمد که بعد از لحظاتی اصلاح شد!

در اصفهان یکی از عجیب‌ترین نتایج فصل به ثبت رسید؛ چه کسی فکر می‌کرد ملوانِ تارتار که چند روز پیش پرسپولیس را در انزلی متوقف کرده بود در نقش جهان ۳ بر ۲ پیروز شود؟ آن هم برابر سپاهان پرستاره و گران‌قیمت که خط حمله آتشینی دارد و تا دیروز نباخته بود! ملوان، اما کاری کرد کارستان تا نشان دهد یک لقمه گلوگیر برای طلایی‌پوشان است؛ تیمی که فصل گذشته، با تساوی در اصفهان قهرمانی را از تیم مورایس گرفت و به پرسپولیس داد. سپاهان پس از کابوس بزرگ شکست برابر الاتحاد عربستان با حکم AFC، لحظات بسیار سختی را سپری می‌کند.

مطلب مرتبط:

جزییات حکم سنگین علیه سپاهان/ AFC: مجسمه و بنر‌ها از ورزشگاه نقش جهان حذف شوند

دعوای جواد و یحیی!

اما در ورزشگاه آزادی همه چیز مهیا بود تا پرسپولیس با کسب برد با هر نتیجه‌ای دوباره صدر جدول را از استقلال بگیرد. تیم سرسخت و باانگیزه ویسی در نیمه اول با ضربه سر علی یوسف شوک بزرگی به سرخ‌ها وارد کرد، ولی اخراج حسین سنگ‌سیر نشان داد که کار یحیی و تیمش در نیمه دوم راحت‌تر خواهد بود.

تنها یک دقیقه بعد از ورود امید عالیشاه به زمین (که مشخص نیست چرا بعد از درخشش برابر الدحیل نیمکت نشین است)، او با توپ گیری عالی پشت محوطه جریمه، توپ را به محمد عمری رساند تا او با ضربه‌ای دیدنی دروازه را باز کند. در ادامه یک پنالتی جنجالی و ضربه گولسیانی پرسپولیس را پیش انداخت، اما قرار نبود این هفته مدعیان طعم پیروزی را بچشند و گل به خودی اسماعیلی‌فر در دقیقه ۹۰+۵ صدر جدول را به آبی‌ها داد!

روز اول از هفته نهم لیگ برتر با عملکرد تحسین‌برانگیز ملوان، شمس آذر و نفت آبادان برابر مدعیان قهرمانی همراه بود و باید دید در بازی‌های دیگر چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی