تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حادثه کمپ ترک اعتیاد لنگرود؛ افزایش فوتی‌ها به ۳۲ نفر

در آتش سوزی صبح امروز (جمعه) مرکز ترک اعتیاد در کلیدبر لنگرود، تا این لحظه ۳۲ نفر جان باختند و ۱۷ نفر مصدوم شده که ۱۶ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر: ۱۵۷۹۸۲
۱۱:۱۱ - ۱۲ آبان ۱۴۰۲

حادثه کمپ ترک اعتیاد لنگرود؛ افزایش فوتی‌ها به ۳۲ نفر

دیدارنیوز: در پی وقوع این حادثه استاندار گیلان طی دستوری خطاب به فرماندار شهرستان لنکرود، مدیران کل اجتماعی و امنیتی، مدیرکل بهزیستی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و معاون سیاسی امنیتی استانداری بر پیگیری این حادثه تلخ و رسیدیگی به وضعیت مصدومان تاکید کرد.

همچنین رئیس دادگستری استان گیلان نیز اعلام کرده که مدیران کمپ و مسئولینی که در این زمینه وظایفی برعهده داشته‌اند تحت نظر هستند.

در پی آتش‎ سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در لنگرود که تا این لحظه به کشته شدن ۳۲ نفر منجر شده است، محسنی اژه‌ای طی دستوری به رئیس کل دادگستری استان گیلان تاکید کرد با حضور در محل نسبت بررسی علت حادثه و همچنین استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی جهت کمک به اطفا حریق و کمک به افراد حادثه‎ دیده اقدام کند.

رئیس دادگستری استان گیلان نیز که هم اکنون در محل حادثه به سر می‌برد، گفت مدیران کمپ و مسئولینی که در این زمینه وظایفی برعهده داشته‌اند تحت نظر هستند. دستور‌های قضایی لازم از جمله انتقال پیکر‌های جان‌باختگان به پزشکی قانونی مرکز استان صادر شده است.

ظرفیت این مرکز براساس آمار اعلام شده ۴۰ نفر بوده است و علت حادثه در دست بررسی است و متعاقبا و پس از بررسی‌های دقیق کارشناسی اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی