تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آتش‌سوزی مرگبار در کمپ ترک اعتیاد/ ۲۷ کشته و ۱۲ زخمی

پس از آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود استان گیلان، اورژانس کشور از تعدادی کشته و زخمی در این حادثه خبر داد.

کد خبر: ۱۵۷۹۶۹
۰۹:۰۴ - ۱۲ آبان ۱۴۰۲

آتش‌سوزی مرگبار در کمپ ترک‌اعتیاد

دیدارنیوز: مدیر روابط عمومی اورژانس کشور از وقوع آتش‌سوزی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود خبرداد و گفت که این حادثه تعدادی کشته و زخمی داشته است.

بابک یکتاپرست، در این‌باره گفت: در ساعت ۵:۵۵ صبح امروز جمعه، وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود استان گیلان به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که درپی آن پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های اولیه این حادثه چندین مورد فوتی و مصدوم داشته است، گفت: گزارش تکمیلی از تعداد فوتی‌ها و مصدومان اعلام می‌شود.

به نقل از تسنیم، صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان، گفت: در پی وقوع آتش‎ سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود استان گیلان متاسفانه تاکنون ۲۷ نفر جان باخته و ۱۲ نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند.

ظرفیت این مرکز براساس آمار اعلام شده ۴۰ نفر بوده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی